לבלוט מעל פני השטח עם שילוט דיגיטלי לעסקים

בעלי עסקים רבים בימינו יודעים כי להיות בולט מעל פני השטח הוא עניין חשוב. להיות בולט אינו כולל רק שירות טוב או מחיר טוב, אלא ייצור נראות ויזואלית שונה ועדכנית, אשר תופסת את העין. בדיוק לשם כך, אנו בחברת סקנר לייט מעצבים עבורכם מבחר של פתרונות שילוט דיגיטלי לעסק, על מנת שאתם תבלטו בשטח – וייראו זאת. פתרונות השילוט והתאורה שלנו כוללים שלטים דיגיטליים, מסכי לד ותאורת לד מתקדמת, רצפות מוארות ועוד. מבחר הפתרונות שלנו מותאמים באופן אישי לכל צורך של בית העסק שלכם. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים

 

למה דווקא שילוט דיגיטלי לעסקים?

שילוט דיגיטלי מאפשר להציג מספר מסרים סימולטנית, למשל מבזקים, סלוגנים שיווקיים, קמפיינים פרסומיים, חדשות מערוצי טלוויזיה בעולם, ועוד. השילוט הזה הוא השילוט המחליף מבחינה טכנולוגית את שילוט הנייר הסטטי. שילוט דיגיטלי מפגין נוכחות רבה יותר מעל כל מדיום אחר כיום, ותופס את עיני הלקוחות בכל מקום – ברחובות, בבתי הקפה, החנויות, מרכזים מסחריים, בכבישים ועוד.  

מה הלקוח מקבל בשירות שילוט דיגיטלי?

מגוון אפשרויות ומוצרים שיחד מרכיבים את מערך הפרסומת והשיווק המלא עבור הלקוח. זה שם קוד לכל מסר שמועבר בצורה אלקטרונית ולא מודפס בבית דפוס.
בפועל, מדי יום אנו רואים שלטים דיגיטליים על מסכי ענק, קירות וידאו, מסכי גב מאחורי הקופה בסופר, נגני וידאו חדישים, ומערכות תוכן השולטות עליו ומעבירות אותו לנגני הווידאו ומשם למסכי השילוט השונים. 

 

למידע נוסף מלאו פרטים

נגישות