מסכי לד לאירועים למיתוג ופרסום

מסכי לד לאירועים הם תוספת משמעותית במהלכם. לא זו בלבד שהם יוצרים חזות של "דור העתיד" בחלל האירוע, הם מביאים עמם בשורות רבות בקידומו ובטיפוחו. מסכי לד לאירועים משמשים למגוון מטרות כשהם מוצבים בתוכם. הצופים באותם מסכים צפויים להיחשף לשני סוגי תכנים, שניהם, כאמור, יסייעו לכם מאד במהלך האירוע.

 

עיטור האירוע בסמלילי החברה או העסק היזמיים

שלטים הנושאים את לוגו העסק, או את הכיתוב "ברוכים הבאים" הם מובנים מאליהם כשהם מודפסים בבית דפוס. ניתן לעבות את האירוע בשלטים אלו כשהם על מסך לד זוהר וצבעוני. הטמעת הלוגו העסקי שלכם והכיתוב הנדרש תיעשה, והמסכים יסופקו לכם עם האייטמים הנכונים לתלייה. בכך, תוכלו להמם את המוזמנים שלכם עם שלטי הזמנה אלקטרוניים ייחודיים.

 

 

פרסום ושיווק של חברות ומותגים שונים באירוע שלכם

חברות גדולות ומשקיעי ענק יהיו מוכנים לשלם לכם ביד רחבה אם תפרסמו אותם באירוע שלכם, וגם חברות וקבוצות קטנות תשמחנה להשתתף בכך. ניתן, למעשה, לבסס את האירוע שלכם על חסות: במקום שתביאו כסף מהבית ותשלמו למפיקי האירוע ואנשי המקצוע שלו, תנו לעסקים לממן אתכם ובתמורה – תציבו מסכי לד עם פרסומים מטעמם.

 

התחייבות למקסימום איכות בכל מסך

בכל פרויקט מסכים ההתחייבות היא למקסימום איכות. ויסות צבעי השלטים והפרסומים במסכים ייעשה לבקשתכם, בפורמט כהה או בהיר. המסכים יוטמעו על הכנות מתכת שיוצבו באירוע במקומות אסטרטגיים: הם לא יפריעו במעבר אורחים וגם צפויים להביא את המסך למרכז החלל למקסימום צופים.

 

האירוע עשיר ומגוון יותר כאשר השלטים והפרסומים על מסכי לד

מסכי לד לאירועים חוסכים מכם הוצאות על נייר ובתי דפוס, ומאפשרים לפרסם, לשווק ולשים שלטים כתובים באותה דרך בה הייתם משתמשים בשלטים רגילים. במקום זאת, אתם עושים זאת באופן טכנולוגי מרשים אשר יפיץ אור באירוע וגם יגרום לאורחים לקבל את המסר בצורה טובה וחלקה יותר. אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יצליח ובגדול, הכינו את המסרים הכתובים, המצולמים והמאוירים על גבי מסכי לד לאירועים והבטיחו אירוע מפנק ובלתי נשכח. בואו להבטיח לעצמכם אירוע שלא תשכחו, עם כל היתרונות כשמסכי לד לאירועים מעטרים את רחבתו ומאפשרים לאורחים צפייה בתכנים שלכם.

למידע נוסף מלאו פרטים

נגישות