תאורת לדים לחנויות ובתי קפה

על מנת לשפר את המראה החיצוני של בית הקפה שלכם, מומלץ מאד לבחור בתאורת לדים. התאורה הזו משלימה את החסר במצבי שקיעה, שהם הרגעים היפים ביותר לשבת מחוץ לבית הקפה. עם אובדן האור הטבעי, משלימה תאורת הלדים את האור ומוסיפה צבע רב לחלל האוויר, שיהיה התשובה הניצחת לפרחים כאשר יש אור שמש מלא: עיצובם של הלדים יהיה שקול לעיצובם של פרחים אלה. כך מומלץ לתפקד עם תאורת לדים בבתי קפה וגם בחנויות מסחריות שלא מוכרות מזון. 

הצבת הלדים במעטפת בית הקפה או החנות

באסטרטגיה זו מציבים תאורת לדים בקצוות החנות או בית הקפה: במשקופים, על גג הדלת, על גג הפרגולה שליד הדלת, בחלון הראווה, ובכל התקן אחר המשמש כמעטפת חיצונית. בדרך זו, גם החנות תיצבע בשלל צבעים וגם איכות התאורה תחודד מאד. בנוסף, החנות תעשה חיל גם ברמה השיווקית משום שיותר לדים ויותר רכיבי תאורה צבעוניים חיצוניים יביאו יותר קהל מרחוק שילך בעקבות האור.

 

הצבת לדים בתוך החנות ובתוך המסעדה

בית קפה המעוניין לתפקד כדאנס בר קטן יכול להשתמש בלדים לשם ביצוע המשימה, במקום לקנות ציוד ריקודים כמו במועדונים הגדולים. חנות גדולה המשתמשת במנורות לד צבעוניות מושכת יותר עניין מצד לקוחות פוטנציאליים, גם כאלו שמראש תכננו רק לבקר, וצפויים לשנות את דעתם לבצע קנייה. לדים פנימיים הופכים כל מקום עסקי ליותר מעניין ובסופו של דבר גם ליותר מוכר (מי שהמכירות שלו צפויות לעלות).

 

הצבת לדים במקרים מיוחדים

אירועים הנערכים מחוץ לבית הקפה או החנות יצריכו אקסטרה תאורה. מומלץ גם להכין פנסי לד שישמשו לשתי מטרות: גם פנסים לאורחים על השולחנות וגם פנסים שיתפקדו כאור מלא במקרה של הפסקת חשמל. רצוי להכין גופי לד גדולים יותר שישמשו למטרה זו כתאורה מרכזית זמנית.

 

עלותם של לדים לבתי קפה וחנויות

העלות מורכבת מכמות המנורות שנקנו, מכמות הלדים בכל מנורה, ומצבע הלד. ככל שמדובר באיכות אור טובה יותר, המחיר צפוי לעלות. גם לעיצוב גוף התאורה עצמו יש משמעות מרחיקת לכת על המחיר, שיעלה ככל שהוא ישתבח יותר.

צרו קשר עמנו על מנת להתאים תאורת לדים לבתי קפה וחנויות!

למידע נוסף מלאו פרטים

נגישות