כל מה שצריך לדעת על מסכי לד לאירועים

מסכי לד לאירועים היא הדרך להעביר בהם מסרים. במקום להדפיס שלטי ענק בבתי דפוס או במפעל לשלטים, רוכשים את המסך ומטמיעים בו את IMAGE הלד בו אתם צפויים להשתמש. אין הגבלה: ניתן להטמיע כל דבר, את הלוגו העסקי שלכם, מסרים כתובים, ואפילו לפרסם חברות אחרות. מדוע כדאי לכם לעשות זאת? משום שחברות אלה יכולות לתת חסות לאירוע שלכם ולחסוך לכם בהוצאותיו או בחלקן.

הטמעת מסך לד באירוע – כך כדאי להתנהל

מומלץ להציב מסך עם מסר מרכזי כמו "ברוכים הבאים" או "צאתכם לשלום" או זה בכיוון היציאה. כמו כן, כדאי שיהיו מסכים קטנים עם לוגו החברה שלכם (או העסק העצמאי, לחילופין). אם ישנן חברות שנותנות חסות לאירוע שלכם, חישוב למצוא מקום של כבוד גם לשלטים שלהן. מומלץ לתכנן את המסכים בגדלים וברזולוציות שונות בהתאם לצורך ולהזמין כמויות מחברה המוכרת מסכי לד לאירועים בהתאם לכך. היא תספק לכם את התכולה ותעדכן אתכם במחיר עבור כל העסקה וגם עבור כל אחד מהפריטים שבכוונתכם לאמץ.

הרכבת המסכים הלכה למעשה

ההרכבה נעשית על גבי הכנות מתכת גבוהות שמוטמעות באדמה. בדרך כלל, מציבים אותן ממש בצדי האירוע כך שלא תפרענה למעבר אורחים. מאידך, הגובה שלהן צריך להיות גבוה באופן יחסי על מנת שהמסכים שעליהן יגיעו לקהל כולו אשר יוכל ליהנות מהמסרים הכתובים או המצולמים עליהם.

 

תכנון צבעים וגוונים על פי בקשת הלקוח

ניתן לתכנן עבורכם את מערך הצבעים בכל מסך. מה שיופיע בלוגו, בכיתוב או בסמליל שבכוונתכם להטמיע זה מה שיופיע במסך, אבל ניתן להגיש זאת ברמות בהירות וניגודיות שונות. מי שיבקש כי ממד הניגודיות יעפיל על ממד הבהירות – ייצור מערכת שלטים דיגיטלית כהה, ומי שיבקש שהבהירות תעפיל על הניגודיות ייצור מערכת שלטים דיגיטלית בהירה. היחסיות בין הגוונים תישמר על פי מה שהזמנתם. את הדוגמאות הסופיות לרמות הכהות/בהירות של כל מסך מומלץ לבחור בהדמיה ממוחשבת מטעם שירות קניית מסכי לד לאירועים. בכך, תוכלו להתחקות אחר המסכים המדויקים שתצטרכו באירוע, אשר יוטמעו בו לבקשתכם על פי מה שביטאתם בהזמנה.

חברת סקנר לייט לא משכירה מסכי לד לאירועים.

למידע נוסף מלאו פרטים

נגישות