מסך לד מואר לאירוע – שאלות ותשובות

מסך לד מואר מספק למעשה את מה שאתם צריכים לאירוע הבוטיק שלכם. זהו מסך ששם סוף לטכנולוגיות לא יעילות, בזבזניות ומטושטשות, ומציג מיצגים באיכות מעולה וחסרת תקדים. עם מסך לד ניתן להקרים הופעות באירועים לטובת אלו שיושבים רחוק באירועי ענק, להשמיע נאומים של בעלי האירוע, ולהציג מצגות וסרטונים שונים שתוכננו להיות מוקרנים באירוע. מדוע לבחור בלד? להלן כל התשובות לשאלות החשובות שלכם!

 

מהו היתרון של לד על מקרנים?

מקרנים מצריכים שקופיות, וסחיבת המקרן עצמו שהוא מכשיר כבד, לא יעיל וגם לא בהכרח מתממשק עם כל מחשב: במערכות הפעלה WINDOWS HOME EDITION מכל דור אין בכלל תמיכה במקרנים: רק בגרסאות פרופשיונל (מקצועיות). מסך לד יכול להתחבר לכל מחשב או מערכת בקרה ושליטה, ולספק תוצאות הקרנה הרבה יותר איכותיות והרבה פחות מטושטשות מאלו של המקרן.

 

אבל יש המון סוגי מסכים: פלסמה, אל סי די, וכד'. למה לבחור דווקא בלד?

משום שלכל מסך כזה יש את התחום האפור שלו: העקב אכילס שיוצר איזשהו חיסרון שניתן, עם ראיה חדה מספיק, להרגיש בו. כך, למשל, במסך פלסמה הרקע תמיד שחור יותר מכל מסך אחר, ונוטה לכהה כאשר ההקרנה היא של סרט או מצגת צבעוניות. ב- LCD על אף בהירותו יש גם כן הגבלה של ספקטרום הצבעים, וזאת בשונה מלד בו הספקטרום הרבה יותר רחב ומאפשר תצוגה כמעט מדויקת של הופעה או מצגת ביחס לצבעים במציאות.

 

אלו תפקידים נוספים יש למסך לד?

תאורה בכל רחבי האירוע, שינו ספקטרום הצבעים בסגנון מנורות של דיסקוטקים, וכמובן – אספקת הקרנת חומר שתבחרו בכל שעה שתרצו במהלך האירוע. מסך לד הוא אחד מהרכיבים שאתם ממש חייבים לכל אירוע על מנת לצלוח אותו ולספק לעצמכם בדיוק את חווית האירוע שהייתם כמהים לה אילו אתם הייתם אורחים של עצמכם באותו אירוע.

 

מהם המחירים של מסכי לד?

המחירים תלויים בגודל המסך, ברזולוציה שלו ובספקטרום הצבעים של נורות הלד שלו. מסך עם יותר ספקטרום צבעים שהוא גם מסך גדול יותר יתומחר יקר יותר מאשר מסך קטן עם ספקטרום צבעים מופחת.

צרו עמנו קשר למידע נוסף על מסך לד מואר לאירוע!

למידע נוסף מלאו פרטים

נגישות