מסכי לד לפרסום במרחב הציבורי ובאירועים

מסכי לד לפרסום מאפשרים לכם להגיע בקלות לאירוע משלכם. אתם יכולים להשתמש באותם מסכי לד לפרסום של חברות ועסקים אחרים באירוע שלכם. אם אותן חברות ואותם עסקים זקוקים לבמה פרסומית אתם יכולים לעשות איתם דיל של מימון הפרסום בתמורה למימון האירוע. המשמעות עבורכם: אתם משלמים רק על מסכי לד לפרסום והמפרסמים מממנים לכם אירוע.

 

פרסום באמצעות חסות על מסכי לד

מסכי לד לפרסום מאפשרים לכם לפרסם בית עסק אחר או כמה בתי עסק באירוע שאתם מארגנים בתמורה להשתתפות שלהם במימונו. לצד זאת, ניתן לפרסם את העסק שלכם באמצעות שלט לד של שמו ובאמצעות מסרים כתובים. בפסקאות הבאות תוכלו לקרוא כיצד לבחור את המסכים הנכונים והמתאימים ביותר לכל מטרה באירוע שלכם.

 

בחירת גודל המסך

לגודל המסך חשיבות מכרעת בבחירתו. כשאתם בוחרים מסך קטן, בדרך כלל הפרסום יתבצע על בסיס הרבה עותקים ממנו, וכאשר העסקה היא על בסיס מסך גדול יידרשו מעט עותקים לאותו פרויקט. לרוב, מציבים מסך גדול אחד במקום מרכזי במרחב או בנקודות אסטרטגיות בתוכו (בכניסה אליו או ביציאה ממנו למשל). לגודל המסך חשיבות מכרעת על פי מקום הצבתו. הצבתו במרכז או בנקודה ממנה כל אורחי המקום צריכים להיחשף לתוכן שלו מצריכה מסך גדול ואילו במקומות צדיים ניתן להציב מסכי לד לפרסום בגודל קטן.

 

בחירת בהירות וניגודיות המסך

בכל מסך ניתן לבחור את רמת הניגודיות והבהירות הנדרשות. מומלץ לתכנן זאת היטב ובאמצעות המסרים שבכוונתכם להעביר – לבחור פרמטר זה. למשל אם אתם משווקים מוצר שתכליתו היא זוהר ובוהק, כמו מוצרי ים וקיץ, למשל, כדאי לדאוג לכך שהמסכים יוצגו לציבור במרקם בהיר ואילו אם משווקים משהו קודר יותר – שהמסכים יכילו אלמנט ניגודיות בולט לעין שיכהה אותם מעט.

 

מחירים מיוחדים למסכים

בעת זו ממש דיל ההשכרה עבור מסכי לד לפרסום הנו ממש במחיר מבצע. מהרו והסדירו מסך לד לפרסום על מנת להגשים את מטרותיכם. המסכים מתאימים גם לאירועים וגם במרחבים ציבוריים שבכוונתכם לפרסם בהם. בואו להגשים את החלום ולבטא את עצמכם באמצעות מסך לד לפרסום לכל מטרה. המסכים ייתלו על הכנות מתכת ויוצבו בנקודות מרכזיות בכל מקום שתבחרו.

 

למידע נוסף מלאו פרטים

נגישות