התקנת תאורת הצפה במבנים פנימיים גדולים

תאורת הצפה - גופי תאורה עוצמתיים
תאורת שטיפה - גופי תאורה בעלי עוצמה רבה במיוחד
תאורת הצפה חסכונית בחשמל

באמצעות תאורה רחבה ניתן להגיע להארה משמעותית של כל מבנה. בעוד תאורת לד יוקרתית וצבעונית מתאימה למבנה החיצוני שחשוף לאורחים ומשדר להם הילה יוקרתית, תאורת הצפה נועדת להאיר את מה שמסביב ושמאפשר את כל ההתהוות החיצונית: מחסני מכירה, מחסני לוגיסטיקה, שטחי עבודה פנימיים ועוד. באמצעות תאורת הצפה ניתן להפוך כל חלקה שכזו למקום מואר מאד המאפשר לעובדים לבצע את עבודתם בנוחות וביעילות רבה.

על החיסכון הרב בהתקנת תאורת הצפה

תאורת הצפה, בשונה מתאורת וידאו לד, היא לא צבעונית אלא צהובה לבנה לכל אורכה. בשל כך, המחיר שלה מאד חסכוני אבל התוצאות הן בדיוק אותן תוצאות תאורה כמו של המרחב החיצוני שמיועד לקהל הרחב. זאת משום שהמנורות מגובשות בתקני איכות ובטיחות פוטוביולוגיים לצד תקני M79, LM80, EMC, FCC לאיכות וטיב המוצר. המנורות לא רק שלא מתחממות הן אפילו לא רבות, נדרשות מעט מנורות על מנת שכל מחסן המכירה, הלוגיסטיקה, אולם הטכנאים במפעל ומבני עבודה נוספים יזכו לרמת תאורה גבוהה מאד.

תכנון תאורת הצפה למבני עבודה פנימיים

התכנון מתבצע באמצעות חברת בוטיק המתמחה בתאורת לד. חברה זו מוכרת פרויקטים בענף הלד למיזמים גדולים בתחום הקולנוע והאירועים, אך יש לה גם פרויקט ייחודי של תאורת הצפה למבני עבודה. בהתאם לגודל המבנה, זוויות ההארה הנדרשות לו, פריסת הקירות במרחב וגובה התקרה ניתן לבחור את הדגם המושלם של תאורת הצפה ולממש אותו עבור כל לקוח על הצד הטוב ביותר.

שיפור ניכר בכל מערך התאורה

הודות לפרויקט תאורת הצפה של חברת לד מקצועית, יכול כל יזם להבטיח כי רמת הבטיחות והגהות במקום העבודה עליו הוא אמון תהיה על הצד הטוב ביותר כל עובד ייצור או לוגיסטיקה או קבוצת עובדים שכאלה יוכלו לבצע את משימתם ברמה טובה פי כמה ביחס למצב של לפני תאורת הצפה, תוך חיסכון משמעותי במשאבי חשמל הודות למאפייני הלד הייחודיים.

סקנר לייט – תאורת הצפה בהתאמה אישית

אם יש לכם מחסן לוגיסטי ענק או אולם מכירה או עבודה ענק, מומלץ לאבזרו בתאורת הצפה. בחברת סקנר לייט ניתן להתאים פתרון תאורת הצפה ייחודי לכל יזם הזקוק לכך. תאורת הצפה הופכת את חלל העבודה לבטוח ולבעל חשק רב יותר לבצע את העבודה בתוכו. איכות התאורה טובה מאד וללא חלקים מתחממים. נדרשים מעט מאד אביזרי תאורה בשביל להביא את המבנה למצב מואר בעוצמה.