אפשרויות הטמעת תאורה חכמה בחגיגות ואירועים

כאשר מתוכנן כינוס, יום חברה, אירוע מסחרי או כל ציון דרך אחר אליו מוזמנים אנשים לחגוג, חשוב לדאוג לאמצעי תאורה חכמה במהלך ההתהוות. מהי תאורה חכמה ומדוע חשיבותה כה מכרעת? בואו ללמוד על האלמנטים הוויזואליים שילוו את האירוע על כל שלביו. רבים חושבים שמדובר רק על אירועי הרקדה ולא היא. בזמן ההרקדה אמנם ישנם אפקטים צבעוניים ותוססים במיוחד, אבל המשמעות של תאורה חכמה היא לכל אורך האירוע: בזמן שגרה, בקבלת הפנים, כשמזמינים אישים חשובים לנאום, כשהאישים עולים על הבימה, כשמזמינים להקה לנגן, כשהיא מנגנת ונמצאת ברגעי שיא, ועוד. בכל אחת מאותן דקות צריכה להיות תאורה חכמה שתעבה את החלל הפנימי של ההתכנסות.

תאורה זזה וקביעת קצב התנועה

קצב התנועה נקבע בהתאם למוזיקת הרקע שמושמעת באירוע ואם אין מוזיקת רגע, אז בהתאם לתכנים המועלים על ידי ממנחי האירוע. השליטה בקצב התנועה של תאורה חכמה נעשית באופן ממוחשב באמצעות קונטרולר אלחוטי חכם. ניתן לשלוט בו בזמן השמעת המוזיקה והנאומים על ידי התקליטן שאחראי על הסאונד, או למסור אותו למומחה תאורה שעובד בד בבד עם התקליטן.

סוגי תאורה חכמה שניתן להסדיר באירוע

תאורה חכמה מתבססת על נוריות עגולות משנות צבע המסודרות בשורה או בטור. ניתן לעמעם את הנוריות ברמות עמעום שונות במהלך התהוות המוזיקה והחומר המושמע באירוע, או לגרום להן לשנות צבע או לשנות את רמת הבהירות והברק של אותו הצבע. בנוסף, ישנן נורות המייצרות אור בצורות שונות המרצדות על הבימה של האירוע או ברחבת הריקודים. ניתן לספק גם פנסים שיקרינו הילה של אור לבן או צהוב במהלך הזמנת אנשים חשובים לבימה. תאורה חכמה היא כזו שנקבעת על פי סוג ההתרחשות על הבימה או ברחבה באותה העת.

כל פתרונות התאורה עומדים בתקני בטיחות ואיכות

תאורה חכמה מבוססת לד היא תאורה שאינה מתחממת ומצוידת בתקנים נגד התחממות. בנוסף, יש בה תקנים פוטוביולוגיים ותקני בטיחות ואיכות. לכן, פתרונות תאורה חכמים מבוססי LED הם המענה המושלם לכל אירוע מתהווה. חשוב לתכנן אותם ממש כשם שמתכננים רשימת השמעה, ולסנכרן עם רשימה זו בהתאם לנעשה.

סקנר לייט – תאורה חכמה לאירועים נחשקים במיוחד

בחברת סקנר לייט מספקים פתרונות תאורה חכמים לכל אירוע. ניתן להסדיר תאורה חכמה להרקדה, לקונצרטים, לאירוע רב פעילויות שמתגבשות בו אטרקציות מגוונות, לאירוע עם נואמים, ועוד. למידע נוסף, ניתן לפנות לחברת סקנר לייט ולהתחיל לתכנן את התאורה באירוע שלכם.