הגברה ותאורה בשטחים גדולים המיועדים לאירועים

כאשר מקבלים זיכיון להפיק אירוע ענק עם אלפי משתתפים, או מממנים אירוע שכזה על חשבונכם, חשוב לדאוג עבורו להגברה ותאורה. סביר שאם נרשמתם לחברת הפקות שמפיקה עבורכם את האירוע, היא תעשה זאת עבורכם. ועדיין, ההמלצה שלנו היא לוודא מולה שיש לה את האמצעים הבאים לסייע לאירוע שלכם. הם אחראיים על הגברתו ואספקת תאורה חכמה עבורו ולכן מאד חשוב שהם יתהוו באירוע שלכם על מנת שיהיה איוונט משכנע בעוצמה חסרת תקדים.

תאורה ייעודית להצגה באירועים בסדרי גודל גדולים

תאורה מסוג זה מסתמכת על אלמנטים פירוטכניים ייעודיים אשר מתוכננים לפרטי פרטים מולכם כלקוחות. ניתן לבחור באמצעי תאורה משני צבעים, משני רמות בהירות וברק, ואלמנטים שזזים על הרצפה, התקרה והקירות תוך כדי תנועה. הם מבוססים על ממשקי תאורה אדריכלית מתקדמים המחוברים למערכת מחשוב ממנה ניתן להפעיל את התאורה. יש להם קונטרולרים קלים לשימוש שיימסרו למומחה התאורה או לתקליטן בעל ידע בנושאי הגברה ותאורה, שיוכל לשלוט בהם ובהגברה בו זמנית.

הגברה ייעודית לקבלת סאונד אירועים משובח

להגברה זו מספר נדבכים שאחד מזין את השני בסאונד המבוקש: הראשון הוא מי שמוציא בפועל את הסאונד, כלומר הרמקולים של המערכת. רמקולים אלו חייבים להיות מרובים ובכל אחד מהם, כמות רבה של מגנטים בשביל לקבל את טווח התדרים הכי רב שניתן לבקש. הם צריכים להיות מחוברים לרמקול בס מרכזי, סאב וופר, אשר יספק את הצלילים הנמוכים בתהודה ובעוצמה המתאימות לאירועים. מערכת רמקולים זו תתחבר להגברה. ההמלצה שלנו היא לחבר אותה לקדם מגברים, פריאמפים לא חשמליים, ושם לצאת לחיבור להגברה חשמלית המבוססת על אקוולייזרים איכותיים. הגברה זו היא למעשה מיקסר רב ערוצי שניתן לשלוט ממנו על הרמקולים, לחלקם לקבוצות סאונד ולאגד אותן בערוצים שונים. רכיבי הגברה ותאורה אלו יספקו את כל הנדרש לכינון האירוע שלכם.

סקנר לייט – הגברה ותאורה באיכות חסרת תקדים לכל אירוע

בחברת סקנר לייט מספקים מוצרי הגברה ותאורה המתאימים לאירועי ענק. חשוב לדאוג לתשתיות תאורה והגברה איכותיות אשר ייקחו את הסאונד והתאורה שלכם למקום אחר. חשוב למסור רכיבים אלו לטיפולו של איש מקצוע כמו תקליטן המתמחה בשליטה בקונטרולרים של תאורה. ניתן גם להעסיק תקליטן רגיל ולצידו מומחה תאורה שיעבדו יחדיו. בחברות הפקה רבות מתנהלים כך, בדומה מאד לאופן בו פועלת להקה של מוזיקה חיה. למידע ופרטים נוספים, פנו למומחים של "סקנר לייט".