להדליק את האור בחדשנות: יתרונות תאורת הלד

תאורת לד היא תאורה חסכנית בחשמל, ידידותית לסביבה, נשארת בטמפרטורה קבועה (לא מתחממת), ובעלת ספקטרום צבעים נרחב: לא רק צהוב או רק לבן כמו בנורות להט, הלוגן ופלורוסנט.
סודה של טכנולוגיה זו טמון בדיודה של המעגל החשמלי שלה. זוהי דיודה פולטת אור: היא פולטת פוטונים באורכים בטווח הנראה לעין. ממדיה של כל נורה – קטנים, אך יעילותה גדולה בהפקת אור. מדי שנה, פיתוחים חדשים מוצגים בכנסים העוסקים בלד ומאוחר יותר מובאים למכירה בשווקים הציבוריים.

היתרונות שבתאורת לד

חיסכון בחשמל – נורת לד היא חסכונית עד כדי צמצום של 80% בצריכת האנרגיה לצרכי תאורה. 10 נורות לד מקבילות לצריכת חשמל של נורת להט בדידה (נורת ליבון). 
אורך החיים – 15,000-50,000 שעות: זמן ארוך מאד בהשוואה לפרוצנטים ונורות להט. בזכות כך, מתאפשרת תחזוקה מינימלית. הנורה מומלצת להתקנה במקומות צרים, דחוקים ובלתי נגישים בשל יתרונה כחסינה לזמן רב מאד.
פליטת חום מזערית – פליטת חום המאפשרת מגע ללא כוויה וללא שריפה של דומם אחר שבטעות בא במגע עם הנורה. 
קשת צבעים נרחבת – בניגוד לנורות אחרות, הנורה משווקת בשלל צבעים. פסי הלד נמכרים בכל כך הרבה צבעים, מה שמאפשר להכניס חיים בחדרים ומרחבים חיצוניים כאחד, לרבות ארוניות וכונניות מגבס, ומזנוני טלוויזיה מחומר זה. 
ידידותית לסביבה – הנורה לא מכילה חומרים רעילים, ועל כן שהותה במבנה לא תחשוף את העוברים ושבים לנזקים סביבתיים או זיהומים. פליטה נמוכה של חום גורמת לנו גם להסתמך פחות על אמצעי קירור בעונות החמות.
כיבוי והדלקה בקלות – כתוצאה מההדלקה, האור מופק מאד מהר, הרבה יותר מהר מנורת להט או פלורסנט. הדבר הפך במרוצת השנים את תאורת הלד לתאורת סימון ואפילו לתאורת חירום במקרים רבים. 

אנו בחברת סקנר לייט מעצבים מבחר של פתרונות תאורה מקורית בלד לעסקים, חנויות, בתי קפה ומתחמי קולנוע. אתם מוזמנים להתרשם ממבחר הדגמים ואפשרויות התאורה שלנו וליצור עמנו קשר לפרטים נוספים.

מה הלקוח מקבל בשירות שילוט דיגיטלי?

מגוון אפשרויות ומוצרים שיחד מרכיבים את מערך הפרסומת והשיווק המלא עבור הלקוח. זה שם קוד לכל מסר שמועבר בצורה אלקטרונית ולא מודפס בבית דפוס.
בפועל, מדי יום אנו רואים שלטים דיגיטליים על מסכי ענק, קירות וידאו, מסכי גב מאחורי הקופה בסופר, נגני וידאו חדישים, ומערכות תוכן השולטות עליו ומעבירות אותו לנגני הווידאו ומשם למסכי השילוט השונים. 

 

למידע נוסף מלאו פרטים

נגישות