כך מממשים הגברה ותאורה באירועים ובכנסי ענק

באמצעות ממשקי הגברה ותאורה ייחודיים ניתן לספק תשתיות לאירועי ענק. על הפרויקט אמונה חברת תאורה מקצועית העוסקת בתאורת קולנועים, קניונים ואזורי תעשייה, אשר יש לה ידע נרחב גם בהגברות לאותן תאורות. מהם הפתרונות שלה לאירועי הענק שלכם? בואו להכיר את הסוד' שמאחורי הגברה ותאורה ייעודיים עבורם.

תאורה ממוחשבת בעלת הנפשות ואפקטים זזים

תאורה זו שונה לחלוטין מתאורת מסיבות בהיקף קטן. כשמדובר על אירוע ענק, נדרשת תאורה פירוטכנית עם אפקטים זזים בתוך באולם, עם אור המשנה את צבעו או נשאר בגוון שלו ומשנה את רמות הבהירות ואת רמות הברק בזמן אמת. התאורה מחוברת למערכת מחשוב המתוכנתת במיוחד עבור האירוע שלכם ואליה מחוברים צינורות תאורה עם נוריות משנות צבע, רשתות וידאו פיקסל, גופי תאורה זזים, ואלמנטים אדריכליים נוספים מענף תאורה לאירועים. זהו נדבך חשוב מאין כמוהו כשעוסקים בנושא הגברה ותאורה לאירועים. בפרקים הבאים ניגע בנושאי ההגברה השונים המאפיינים אירועים.

אמצעי שמע ייחודיים לאירועים

אמצעי השמע הם אוסף של רמקולים המיועדים להגברת שטחי ענק. במה הם שונים מרמקולים ביתיים או לאירועים מצומצמים? בטווח התדרים שלהם. אם תשבו עם חברת תאורה מקצועית שתציג לכם את אותם רמקולים ותיתן לכם להשמיע מוזיקה המוכרת לכם, היא תישמע קצת פחות מוכרת. יודעים למה? כי אתם תתחילו לשמוע שכבות שונות של סאונד שבכלל לא ידעתם שקיימות" קונטרה בס, גיטרות בס, זמרי רקע שהשתמשו בקול נמוך שלא ניתן לשים לב אליו באוטו, ועוד. זה מה שמאפיין רמקולים של הגברה ותאורה לאירועי ענק. מה זה אומר בפועל? יש להם הרבה יותר מגנטים מאשר ברמקולים רגילים וכל מגנט הנו גדול ואיכותי באופן משמעותי ביחס לדגמים הנמצאים בתוך רמקולים רגילים.

אמצעי הגברה ושליטה בסאונד

אמצעי ההגברה והשליטה בסאונד המומלצים מתחלקים בעצמם לשתי שכבות: קדם מגבר, שהוא פריאמפ ללא חשמל, וממנו – חיבור למגבר חשמלי בדמות מיקסר רב ערוצי. בדרך זו ניתן ליהנות מסאונד חזק ומוגבר עם סיבוב מועט של כפתורי ההגברה במגבר, משום שמחובר אליו פריאמפ שממתן את השימוש בו. המגבר עצמו הנו מיקסר מרובה ערוצים, ששולט על רמקולים מרובים הפרוסים במרחב, מגביר אותם ומחלק אותם לקבוצות סאונד ניתנות לשליטה. שתי המערכות, הגברה ותאורה, מומלצות להפעלה על ידי תקליטנים ואנשי תאורה מקצועיים שיספקו לאירוע שלכם את כל מה שנדרש על מנת לעבוד באופן פירוטכני, מרשים ומסונכרן במיוחד. לפרטים, ניתן לפנות למומחים של "סקנר לייט".