מסכים ניידים לאצטדיונים לפרסום חסויות – כל מה שצריך לדעת

לא יהיה זה סוד לומר כי מסכים ניידים הם גולת הכותרת של שטחים פרסומיים באצטדיונים. אלו אותם מסכים שמקיפים את עמדת השחקנים וחוצצים בינם לבין הקהל במרחב טבעתי. המסכים הללו נראים לנו, כצופים, גרנדיוזיים ובלתי נגמרים. השטח שלהם אכן מאד גדול ונע בין 15 ל- 30 מ"ר, אך לא כך המשקל ופה טמון היתרון המסכים דקים מאד ועשויים משכבת אלומיניום גמישה המאפשרת סחיבה פשוט לכל אחד. הם ניתנים לקיפול ופריסה בעמדת החוץ באצטדיון. אם יש לכם אירוע שמקוים שם, זו הבימה המושלמת גם לחסויות שמימנו אותו, גם לשלטים החגיגיים של האירוע שלכם וגם למיצגים שתכננתם להציג במהלכו במסגרת הפעילות הכוללת.

התאמת מסכים ניידים לשימושכם הפעיל

כשבוחרים מסכים ניידים מטעם חברת לד מקצועית, חשוב לאפיין היטב את האירוע ולבחור בהתאם לסוג הפעילות המתהווה. לדוגמה, יש מסכים ניידים שנועדו לכך שהצופים יצפו בהם מקרוב, כלומר ממרחק של כמה עשרות מטרים אבל לא יותר מ- 40-50 מ'. מסכים אלו ניחנים בנתונים שונים מאשר מסכי-מרחק שנועדו לצפייה ממעל 40 מ'. מיד נפרט אודות סוגיהם של מסכים ניידים אלה על מנת שתוכלו לאפיין במדויק את הרכש שלכם לקראת האירוע הגדול.

מסכים לצפייה קרובה ממרחק עשרות מטרים בודדים

מסכים אלה מיועדים לכל מי שדורש צפייה שהיא למטה ממרחק 40 מ'. המסכים הללו בעלי שטח של 15 מ"ר והרזולוציה משתנה. ככל שהיא גדולה יותר, כך המסך יותר משובח כי יש יותר אינפורמציה בתמונת הלד המתקבלת. מסך לד מינימלי בעלותו מגיע לרזולוציה של 10 מ"מ. לעומתו, מסך יקר יותר יכול להפיק רזולוציה של 15 מ"מ. זהו טווח הרזולוציות הנדרש עבור מסכים ניידים לצפייה במרחק קצר.

מסכים ניידים לצפייה ממרחק גדול ומשמעותי

מסכים אלה מיועדים לכל מי שדורש צפייה במרחק גדול מ- 40 מ'. מסכים ניידים אלו הנם בעלי שטח של 30 מ"ר, ועם רזולוציה חדה במיוחד של 20 מ"מ. רזולוציה כזו ממש נדרשת בשביל לייצר תמונה איכותית ממרחק שכזה ובסדר גודל כזה של מסך. לכן, אם זהו התכנון שלכם אסור להתפשר על רזולוציה מופחתת מכך על מנת לשמור על איכותה של התמונה בעיני הצופה.

התקנות והדרכות מעשיות אודות המסכים

בחברת סקנר לייט נערכות הדרכות מסודרות על מסכים ניידים לפני הרכישה. ניתן לבחור את כל סוגי המסכים בהתאם לסוג האירוע וסדר הגודל שלו, כמו גם מרחק הצפייה הנדרש של הצופים במסכים.