מסכי לדים גמישים לגלגול, עלרוד וסיבוב על פי צורת היכל התצוגה שלכם

מסכי לדים גמישים, כשמם כן הם. המסך, כשמתקבל אצל בעל האירוע אינו אלא חומר גלם שניתן לגלגל, לקפל, לעלרד וליצור מנו כל צורה גמישה אחרת, בהתאם לנקודה הספציפית בה מתוכננת ההצבה, אם היא אינה מלבנית ובגודל תקני של מסכים סטנדרטיים. בתום אליטרציות השינוי הללו, חומר הגלם נטמע במקום ומקבל צורה של מסך, בהתאם לפורמט שביקשתם. מסכי לדים גמישים יקרינו את הוידאו או המודעות הדיגיטליות שביקשתם ממש כפי שקורה במסכים ישרים.

אופן הסדרת המסך הגמיש

חברת מומחים המתמחה בהשכרת מסכי לד תיגש למקום האירוע שלכם ותייעץ על מבנה הצורה הגמישה הרצוי. היא תבצע את הקיפולים והגלגולים השונים עבורכם ותהפוך את חומר הגלם שבידה למסך בר קיימא שיאפשר את הקרנת התוצרים שלכם. בהתאם לשקפים שתציגו, החברה תמליץ לכם גם על גודל מסך רצוי ורזולוציה מתאימה. בדרך זו אתם מבטיחים להסדיר מסך שיעביר את המסרים שביקשתם בצורה הטובה ביותר בהתאם למגבלות ההצבה שיש לכם בקיר המבוקש.

לראות על גבי צורה גמישה מודעות דיגיטליות ומסרים וירטואליים

כאשר אתם מציגים לאורחים או לקהל שלכם את המיצגים על גבי מסכי לדים גמישים, הם ללא ספק ירימו גבה ולא יאמינו שהדבר אפשרי: ליצור צורה שנראית אחת לאחת כמו העיוות שיש לכם בקיר, אשר משמשת, בפועל, כמסך. לא כל צורה כזו חייבת להיות שונה מהמלבן ב- 180 מעלות. ניתן, למשל, לבצע גלגול בצלעות העליונה והתחתונה, ואת צלעות הצד להשאיר ישרות. ניתן לקמור או לקעור את המסך. אלה הצורות שבדרך כלל לקוחות משתמשים בהן כדי ליצור מראה גמיש למסך ולאפשר את הקרנת המסרים המתבקשים. כאשר הצורות הכי קרובות למשהו סימטרי, זה כמובן יותר את ה- Look המזמין ביותר.

כללים נדרשים להשגת תנאי ראות אופטימליים

בהופעות או נאומים או מיצגים חיים אחרים, ניתן להוריד מעט את הרזולוציה במסכים הגדולים ולחסוך עלויות, גם אם ייווצר טשטוש קל. הדבר לא ניתן להתפשרות בשום אופן כאשר על המסך צריך להופיע מסר כתוב, עבודה בתקשורת חזותית של בתי הספר המובילים וכד'. במיצגים אומנותיים או כתובים, הראות המושלמת היא חזות הכל, ולכן חשוב להקפיד תמיד על רזולוציות גבוהות ככל האפשר כאשר מקרינים מסרים מהסוג הזה. רק בדררך זו מסכי לדים גמישים ישמשו נכונה את הלקוח ואת קהלי היעד שלו. ניתן לקבל ייעוץ בנושא רזולוציית המסכים מחברת מומחים למסכי לד.

למידע נוסף מלאו פרטים

נגישות