מסכי לד במבצע לתלייה באירועים ובמרחבים ציבוריים

מסכי לד להשכרה במחירים מיוחדים! מארגנים אירוע? חשוב לשים בו מסכי לד עם המסרים שבכוונתכם להעביר. עם מסכי לד ניתן להשתמש גם עבור עצמכם והעסק שלכם וגם עבור פרסום של עסקים אחרים. בתמורה, עסקים אלו יוכלו לספק לכם חסות לאירוע, מה שיקטין באופן משמעותי את ההוצאות עליו. אנו ממליצים להסדיר באירוע מסכי לד במבצע מכמה סיבות.

 

חדשנות יוצרת מציאות

כשהחדשנות תצוץ באירוע שלכם היא תמשוך מתעניינים רבים גם אחריו. התמונות והצילומים של המסכים הזוהרים באירוע יעלו את קרנה של החברה או את קרנו של העסק שלכם ויהפכו אותם למעניינים ביותר. בין אם השלט שצולם הוא שלט עם לוגו העסק שלכם ובין אם זו פרסומת בחברה אחרת, לא בכל יום מחליטה חברה בע"מ, בוודאי שלא עסק שאינו חברה, להרים שלטים דיגיטליים לחלל האוויר. חדשנות זו לבדה תספק באז רב לעסק שלכם גם במרחב הווירטואלי (אינטרנט) וגם במציאות.

 

איכות שלטים חסרת פשרות

כמובן שאיכותם של השלטים לא תסולא בפז. הם ייראו מצוין כאשר הם על מסכי לד. מסכי הלד פשוט יספקו להם את הטוויסט המעניין שהם זקוקים לו כאשר הם לא אלקטרוניים אלא מודפסים בבית דפוס או במפעל שלטים. שלט דיגיטלי ענק עם הלוגו שלכם זה עוצמה עבורכם. עוצמה זו תיראה ברבים ותאפשר לעסק שלכם להיראות במיטבו גם באירוע וגם בצילומים שיפורסמו בימים שלאחריו.

 

חסות מממנת אירוע

כן, מסתבר שדווקא הסדרת השכרת שלטי לד יכולה לחסוך לכם בהוצאות האירוע. יש לכם מתחרים, שותפים או אנשי עסקים אחרים שאתם מכירים? אתם יכולים להציע להם לפרסם אותם בשלטי חוצות דיגיטליים אצלכם באירוע בתמורה למימונו או הסדרת מימון חלקית. זה פשוט יתרון שלא הרבה מודעים לו ואשר יכול להקל משמעותית את מימון האירוע.

 

איכות חסרת פשרות

כמובן שאיכות השלטים תהיה חסרת פשרות ותתכוונן על פי הצרכים שלכם. בין אם אתם צריכים שלט עם נטייה לצבעים כהים וניגודיים ובין אם אתם צריכים שלט בהיר, הדבר ייושם במלואו על ידי החברה המשכירה שתספק זאת על מסכי לד במבצע מחירים מיוחד. בואו ליהנות מהשלטים הדיגיטליים הטובים ביותר בשוק!

 

למידע נוסף מלאו פרטים

נגישות