מסכי לד פנים לאירועים וכנסים

מסכים אלו נועדו לשימוש באירוע פנימי המתחולל בתוך אולם, תיאטרון או כל מבנה סגור אחר. מסכי לד פנים ממלאים באירוע תפקיד כפול: הם גם דואגים שמי שמציג באותו אירוע, נואם, מנגן, מבצע פעילויות היתוליות, וכד', ייראה גם עבור אנשים שיושבים ביציעים או פשוט נמצאים רחוק מההתרחשות הבימתית. כמו כן, מסכי לד פנים נועדו גם להעביר פרסומות וחסויות שונות של מממני האירוע. לכן, אם גיבשתם לעצמכם את אירוע חייכם, ומדובר על איוונט עסקי חשוב ומרכזי בחייכם, מאד חשוב להסדיר מסכי לד פנים על מנת לאפשר את ההקרנות הגרפיות המתקדמות ביותר.

בחירה מוצלחת של מסך לד – על פי גודלו

מסך קטן בדרך כלל ישמש היקף מוזמנים קטן עד אינטימי בעוד מסך גדול ישמש באירועים גדולים בהם מספר רב של משתתפים צריך להיות שותף לתכנים המוצגים. חשוב לבצע את הבחירה בהתאם למה שייעשה באולם, לבדוק את המוצר שאתם מעוניינים להשכיר בשטח האולם על מנת לבדוק שהוא מספק את התאורה הנדרשת ולשכור את מסך הלד רק כאשר הגעתם למסקנה שהכל נראה במיטבו. או בתיאטרון,
חשוב לדאוג שבכל יציע יהיה לפחות מסך לד אחד שיאפשר תצפית מלאה מכל צד ומכל כיוון ישיבה של מי שנמצא רחוק מהבמה המרכזית.

בחירת הרזולוציה של מסך לד

בדרך כלל היא יחס ישר עם הגודל משום שרזולוציות מאד איכותיות בדרך כלל ייראו טוב על מסך גדול וצפופות מדי על המסך הקטן. כאשר אין רזולוציה גדולה, רק על מסך קטן היא תיראה היטב, בעוד מסך גדול צפוי ליצור תמונה מטושטשת. לכן, אם אתם מכוונים אל מסכי לד פנים גדולים, חשוב לבחור דגם עם רזולוציה חזקה כדי למנוע את הטשטוש ולדאוג שכל פרט בקהל יראה בבירור את המיצגים על המסך, בין אם זה תוכן האירוע ובין אם אלו הספונסרים שלו שיוצאים לפרסומות.

רק מסכי לד פנימיים מתאימים לשימוש בתוך מבנה

כאשר אצתם מתלבטים בין מסכים גדולים או קטנים, חשוב להתרכז בראש ובראשונה בבחירה של מסך פנימי ולא כזה שמיועד לשימוש חיצוני. בחירה כזו תקל עליכם מאד למצוא רזולוציה טובה ותספק איכות תמונה מן המעלה הראשונה, כיאה לצפוי בתוך מבנה פנימי. מסכי לד פנים מאפשרים להפוך כל אירוע פנים לבלתי נשכח, כאשר מצד אחד שומעים את הנאומים באירוע ומצד שני נהנים מתצלומים של רחבות הריקודים והפודיום המרכזי. בחירת מסכי לד פנימיים תשביח מאד את עיצוב המבנה בו אתם מכוננים את האירוע ותהפוך אותו לייחודי בזכות עצמו. מסכי לד פנימיים – כי באירוע הבא מומלץ להפגין מודרניזציה ללא הגבלה!

למידע נוסף מלאו פרטים