מסכי לד פנים

סקאנר לייט נחשבת לאחת החברות המובילות בארץ לייצור, לשיווק ולהתקנה של מסכי LED ומוצרים מבוססי לדים.

כיום, כשאנחנו נכנסים לבית עסק גדול; בנקים, קניונים, קופות חולים ועוד, אנחנו נתקלים במסכי לד המציגים תוכן תדמיתי, פרסומי וגם אינטראקטיבי. עוד ועוד בעלי עסקים שואפים להטמיע בארגון מסכי לד בכניסה ובחדרי ההמתנה במטרה להציג תוכן שיווקי.

כיום, ההיצע הרחב והמגוון מאפשר ללקוח לבחור באיזה גודל של מסך הוא ירצה להציג את התוכן שלו, באיזו תאורה להשתמש על מנת שהתוכן ייראה טוב יותר.

לכל מקום יש את המגבלות ההנדסיות שלו ובסופו של דבר כל אלו הם שייקבעו באיזו טכנולוגיה יועבר המסר השיווקי. למעשה, מסכי הLED הם הבחירה הכי רווחת ונעשה בהם שימוש לצורך הצגת תכנים מתחלפים ואינטראקטיביים.

יתרונות של מסכי ה- LED הם רבים והבולטים הם: – היכולת לשלוט בעוצמות האור – היעדר השתקפות – ניתן להזמין מסך בכל גודל, ללא מסגרת והפרדה בין מסכים שונים – מספר רב של רזולוציות ומפרטים טכניים המיועדים לסיטואציות שונות ועוד.

סקאנר לייט בקיאים בכל עולם מסכי הלד פנים, ונותנים מענה גם בכל הקשור למסכי LFD ,שצבר תאוצה בשנים האחרונות. הניסיון הרב של סקאנר לייט, בכל עולם מסכי הלד, בשילוב של אנשי מקצוע מנוסים, אדיבים ומקצועיים וחשיבה יצירתית מאפשר לנו לספק ללקוחות את התוצר המתקדם והמשוכלל, הטוב ביותר ללא פשרות.