מסכי לד רשת לשיתוף חומר פרסומי גרפי בטקסטורה מגורענת

מסכי לד רשת נועדו ליצור מראה מגורען על גביהם. המראה המגורען משמש הן כתפאורה דיגיטלית קבועה והן כבסיס טוב להחלפת שקפים. היות ועלות השכרה של מסך לא תמיד משגת לעסק הבודד, בבתי עסק רבים מחליטים על שותפות מרצון, בה שוכרים מסך אחד לאחר קבלת זיכיון בשטחים עירוניים, והתקנתו תציג באופן מתחלף תכנים שלהם למשך מספר שניות PER עסק. התחלופה מתבצעת באמצעות אותו מרקם רשת מגורען שנעשה צפוף מאד עד כדי חוסר יכולת לראות, והחזרה למצב רשת מתון בו התמונה ברורה כאשר החילוף של השקף מסתיים.

בחירה ראשונית של מסכי לד רשת

מסכי לד רשת מומלצים לבחירה על פי היקף השיתוף הנדרש. אם משתפים נהגים בדרך מהירה בקו נסיעה ישר, הרי שהמסך צריך להיות כמה שיותר גדול על מנת שהנהגים יוכלו להבחין בו מרחוק. לא כך הדבר כאשר מדובר בצומת ובה פניות שמאלה וימינה, משום שאז שדה הראייה של הנהג מוגבל והוא יזדקק למסך קטן יותר ועם כמה שפחות פרטים על השקף כדי לקלוט את מה שכתוב שם, כולל פרטי התקשרות. באירועים שונים לצרכי מתן חסויות והצגת פרסומות, גודל המסך צריך להיקבע על פי תוואי השטח המשמש את קהל המוזמנות והמוזמנים.

התאמת רזולוציה למסך שנבחר

חשוב לבחור בדגם שהרזולוציה שלו גדולה יותר, ככך שגודל המסך עצמו כביר יותר. לדוגמה, אם מסך מסוים מתפרס על פני יותר מ- 1.2 מ' לצד, הרי שהרזולוציה שלו צריכה להיות לפחות 4k כדי לייצר תמונה ברורה וללא טשטושים. מסך שהוא מספר מטרים בשני הממדים ומשמש בקולנוע, צריך להכיל רזולוציית ענק בגודל 8k. רק התאמת הרזולוציה ביחס ישר לגודל המסך תבטיח תמונה לא מטושטשת שתוכל לשמש את הפרטים בקהל על הצד הטוב ביותר. בדרך כלל כשמדובר על מסכים להופעות ניתן להקטין מעט את הרזולוציה בשביל לחסוך בעלויות השכירות, אבל ככל שמדובר על אירוע שיש בו תכנים כתובים כמו פרסומות של חברות, בשום אופן אין להתפשר על פחות מהרזולוציה שמתאימה למסך, על מנת להימנע מחוסר יכולת לקרוא את המסרים.

שירות מקיף בצל השכרת המסכים

חשוב לבחור בחברה שתספק שירות מקיף עבור מסכי לד רשת. חברה כזו תוכל להוביל לכם את המסך, כולל את תשתית ההצבה שלו, למקום בו תבקשו להציבו, לבצע את ההקנה ולדאוג שהמסך יעמוד על תלו, וגם לספק לכם הדרכה על אופן השימוש בו. בסוף האינטראקציה, היא תוכל לפרק עבורכם את המסך על עזריו השונים.

למידע נוסף מלאו פרטים