מסכי לד רשת

סקאנר לייט מייצרים ומשווקים מסכי לד רשת ברזולוציות שונות ולשימושים שונים. המסך בנוי מפסי נורות LED בצורה אופקית או אנכית, הם נועדו בעיקר למטרה של כיסוי חלקים נכבדים במיוחד הן בפנים והן בחוץ, להשגת אימפקט ויזואלי מרשים ומתקדם במיוחד. ברור למי שמשתמש במסכי רשת שלא בהכרח יראו בו ברזולוציות גבוהות. 

הרעיון הוא להשיג תוצאה של וואו, בעיקר כאשר משתמשים במסכי לד רשת בפנים, כלומר במקומות סגורים – אשר אז הנראות שלו מרשימה ומיוחדת במינה.

שהרי מה שנראה הוא פסי לד המציגים תוכן בצבע. סקאנר לייט פרופשיונל מייצרים ומשווקים מסכי רשת ברזולוציות שונות לשימושים שונים. המוצר מסופק עם לא מעט מפרטים טכניים אשר מותאמים לאופי היישום והתנאים בו הוא יסופק.

לפיכך, כאשר אנחנו ניגשים לעבוד על פרוייקט שכזה, חשוב לנו להבין היטב את מטרת, אופי, וצרכי הפרוייקט ומהי התוצאה אותה רוצים להשיג,על מנת להתאים את המוצר באופן הטוב והאיכותי ביותר.

עובדי חברת סקאנר לייט עומדים לרשותכם החל מהגדרת הפרוייקט והבנתו, דרך ליווי בכל תהליך ההתקנה ומתן הסברים מקיפים כדי שהתוצאה תהיה לשביעות רצונכם, איכותית ולטווח ארוך.

הניסיון הרב של סקאנר לייט, בכל עולם מסכי הלד, בשילוב של אנשי מקצוע מנוסים, אדיבים ומקצועיים וחשיבה יצירתית מאפשר לנו לספק ללקוחות את התוצר המתקדם והמשוכלל, הטוב ביותר ללא פשרות.