מערכות הגברה לאירועים בסדר גודל גדול

מתעניינים בהגברה לכנסים ואירועים ענקיים? בואו ללמוד אודות הרכיבים שאתם חייבים בשביל להבטיח את איכות הסאונד הנדרשת. מערכות הגברה לאירועים מצוידים בכל האלמנטים שיגרמו למוזיקה ולמיקרופונים שלכם להישמע הכי טוב שאפשר, בכפוף להיקף הנדרש להוצאת האירוע אל הפועל. בואו ללמוד את מה שבאמת חשוב בבחירת מערכות הגברה משמעותיות לאירועים של פעם בחיים.

מערכות השמעת צלילים ותדרים

מערכות אלו צריכות להיות רחבות תדרים, כיאה לאירועי ענק. הן מבוססות על שני נדבכים, רמקולים וסאב וופר. הרמקולים הם אמצעי השמע העיקריים במערכת ועליהם להיות גדולים, מרובי מגנטים ועם מגנטים איכותיים בתוך כל יחידה. הסאבו ופר הייעודי עבורם ענק ומגיע למחצית גודלו של מסך פלסמה. ההבדל בין השמעת מוזיקה ברמקולים הללו להשמעתה ברמקולים רגילים הוא טווח תדרים יותר רחב. ניתן לשמוע כלי נגינה וזמרים בעלי קול נמוך שלא ניתן היה לשמוע באוטו או במערכת ביתית פשוטה. סט רמקולים וסאב וופר זה הוא הבסיס עבור מערכות הגברה לאירועים בסדרי גודל גדולים.

קדם מגברים לא חשמלי לחיבור הרמקולים

קדם מגברים הוא ממשק הגבר שמה שמבדיל אותו מהמיקסר הסופי הוא היותו לא חשמלי. הדבר חשוב מאד משני טעמים. עליו ליצור ניחות מול האביזר החשמלי ולמנוע שבגלל מגע לא טוב של חשמל הסאונד ישתבש. גם אם זה באמת קורה,, קדם מגבר עוצר רעש זה וגורם למוזיקה להמשיך להישמע כסדרה. בנוסף, הוא מאפשר הגברה מועטה מהמיקסרים בשביל להגיע לעוצמות גבוהות בשל היותו תוספת הגברה. זהו מוצר מערכות הגברה לאירועים שהוא MUST לכל יזם אירועים.

הגברה בפועל באמצעות מיקסר חשמלי

המיקסר החשמלי הוא תוצר ההגברה הסופי של המערכת. עליו להכיל ערוצים מרובים על מנת שניתן יהיה לחלק את יחידות ההגברה לקבוצות סאונד שיאוגדו לערוצים שונים ולשלוט עליהם. כאשר המיקסר מחובר ליחידת פריאמפ קדם מגבר הוא יכול להישלט עם מעט תנועה בכפתורים ועדיין לזכות את המערכת בסאונד רחב, יפה ומוגבר היטב.

מערכות הגברה לאירועים של סקנר לייט

בחברת סקנר לייט עוסקים בתכנון מערכות הגברה לאירועים לצד רכיבי תאורה ייעודיים עבורם הפועלים בסנכרון זה מול זה. היתרון בפנייה לחברת תאורה גם בנושא הגברה הוא שלחברה זו ישנם האמצעים שיגרמו לניגון בו זמני של שתי המערכות וייצרו סינרגיה מדויקת בין התשתיות. לכן, בסקנר לייט אתם מקבלים גם מערכת הגברה חסרת תקדים וגם מערכת תאורה מפוארת ומרשימה במיוחד.