מערכות שמע והגברה לאירועים גדולים – כל מה שצריך להכיר

אם אתם מחפשים מוצר הגברה איכותי שייקח את האירוע שלכם לגבהים שלא הכרתם, מומלץ להעמיק במה שקורה באיוונטים ענקיים ומרכזיים לאלפי איש. מה שמתאים עבורם יתאים גם עבורכם בסבירות משמעותית. אלו מערכות הגברה לאירועים מסופקות במעמד זה? מהן שכבות ההגברה וההשמעה שלהן? בואו להכיר את המערכות המתקדמות ביותר להשמעת סאונד.

השמעה ברמקולי ענק המיועדים לשטחי כינוס גדולים

ההשמעה תיעשה ברמקולים ענקיים המכילים כמות מרובה של מגנטים. כל מגנט בכל רמקול מבוסס על ייצור איכותי מענקיות ייצור המגנטים העולמיות. הרמקולים מכילים כמות רבה של מגנטים על מנת לאפשר לקלוט טווח תדרים רחב ככל האפשר. הם מחוברים לרמקול מרכזי שנקרא סאב וופר. האחרון הוא רמקול ענק שקולט את טווח התדרים הנמוך ביותר ובכך משלים את תמונת הסאונד המלאה של כלל הרמקולים. מערכות הגברה לאירועים המבוססים על מבנה זה של רמקולים ניתנות לשילוב באירועים גדולים בהצלחה רבה.

חיבור להגברה רב שכבתית

הגברה רב שכבתית מבוססת למעשה על 2 שכבות, קדם מגברים ומגבר חשמלי. קדם מגבר הוא פריאמפ לא חשמלי שמקדם את פני הרמקולים ומאפשר להם הגברה בסיסית, הוא, בתורו, מתחבר למגבר האמיתי, מיקסר רב ערוצי חשמלי. חיבור שכזה יוצר שתי שכבות הגברה, שהראשונה מאפשרת לכם להשתמש בכפתורי המיקסר בעוצמה נמוכה על מנת להגיע להגברה משמעותית בסאונד הסופי. המיקסר הרב ערוצי מחלק את הרמקולים לרבוצות סאונד ומאפשר הגברה בין ערוצית תוך כדי תנועה עם המוזיקה.

התממשקות עם תאורה ייעודית

מערכות הגברה לאירועים גדולים מחוברים למערכות תאורה פירוטכניות חכמות. מערכות אלו מכילות אלמנטים זזים, מעומעמים, מבריקים ומשני צבע. במילה אחת, וואו. כאשר מערכות הגברה לאירועים מופעלות לצד תאורה זו ניתן לשלוט בהן בשביל שיהיו מותאמות אליהן. כאשר רוכשים או שוכרים מערכות הגברה אלו מחברת תאורה מקצועית, הסיכוי לגרום לזה לקרות הוא הגדול ביותר משום שאלו מערכות הגברה שנועדו לעבוד עם תאורה. האחרונה מבוססת על הפעלת מחשב המחובר לקונטרולר, אשר ניתן להפעלה בידי התקליטן עצמו או מומחה תאורה שיפעיל בסנכרון עם התקליטן.

סקנר לייט – מערכות הגברה לאירועים

מערכות הגברה לאירועים מבית סקנר לייט מעניקות לכם את כל שכבות ההגברה על הצד הטוב ביותר, רמקולים, קדם מגברים ומגברי מיקסר רב ערוציים איכותיים. רכיבי הגברה אלה מיועדים לעבודה עם תאורות חכמות לאירועים, אותן ניתן להסדיר גם כן בבית "סקנר לייט".