מערכות הגברה לאירועים

סקאנר לייט נחשבת לאחת החברות המובילות בארץ לייצור, לשיווק ולהתקנה של מערכות הגברה ותאורה מקצועיות, מסכי LED ומוצרים מבוססי לדים.

בין לקוחותינו: אולמי טארה קיסריה, אולמי גאלה ראשון לציון, אלמי בלוקאסל אשדוד, אולמי המוזיאון חולון, אולמי קאסיה חולון, אולמי סאליה חולון, אולמי מפלים ראשון לציון, אולמי לימון אירועים, אולמי גני כנען, אולמי גני אליזה בנימינה, אולמי אלכסנדר באבן יהודה ועוד..

כאשר אנחנו מדברים על מערכת הגברה איכותית אנחנו מתכוונים למערכת אשר מסוגלת לדגום את הצליל אשר מועבר לחלל האולם, ולשלוט בעוצמת הווליום שלו. כדי שהיא תהיה איכותית היא צריכה להכיל מספר אלמנטים: רמקולים – המיועדים לתדרים גבוהים הם אלה שמעבירים את הקול בעוצמה גם בשטחים גדולים – שם יש צורך במספר רב של רמקולים אשר יחדיו יספקו צלילים בעוצמה גבוהה יותר, כמובן שישנה חשיבות לסוג הרמקולים ולסוג המופע. סאבים – המעבירים את התדרים הנמוכים של הצליל. וההפרדה בין התדר הנמוך לגבוה יוצרת את איכות הצליל שמתקבלת.

פרוססורים (אקולייזרים) – שתפקידם הוא לנקות את הצליל מרעשים לא רצויים. מיקסר בעל מספר ערוצים כדי שבסופו של דבר יתקבל צליל איכותי ומגברים בניגוד למערכת הגברה ביתית שאינה כוללת מיקסר בעל ערוצים רבים, מערכת המיועדת עבור מופעים מערכת הגברה איכותית נותנת למעשה, פתרון לשטחים גדוילם ופתוחים שבה כמות הקהל היא רבה. כשמדובר במופעים גדולים, החשיבות למערכת ההגברה היא גדולה! ככל שהיא תהיה יותר מקצועית – המופע יהיה יותר מרשים וטוב. הניסיון הרב של סקאנר לייט, בכל עולם מסכי הלד, מערכות תאורת לד ומערכות הגברה, בשילוב של אנשי מקצוע מנוסים , אדיבים ומקצועיים וחשיבה יצירתית מאפשר לנו לספק ללקוחות את התוצר המתקדם והמשוכלל, הטוב ביותר ללא פשרות, במהירות וביעילות.

הכל אודות מערכות הגברה לאירועים