מערכות מחשוב מתקדמות להפעלת מסכי לד מרובים במרכזים מסחריים

אם אתם מתכננים הפנינג מסכים במרכז הבילוי שלכם, חשוב לפנות לחברת התקנות מקצועית שתיישם עבורכם את העיצובים המתקדמים ביותר וההצבות הטובות ביותר של עזרי צפייה. ואולם, המסכים לא פחות חשובים מאשר מה שמפעיל אותם: מערכות מחשוב שדואגות לסנכרון ביניהם ולתזמון הפעלה מושלם. מערכות מחשוב הן למעשה המוח שעומד מאחורי המסכים ומרגע שהן מותקנות, השליטה בהן עוברת לידיים שלכם. אנו עושים הדרכות על מערכות אלה, כולל בשלבי המכירה המוקדמים, בהם הלקוח נחשף לסוגי מערכות ולאפשרויות בחירתן.

בחירת מערכות מחשוב למסכים על פי סוג ההפעלה הנדרש

כאשר לקוח חדש נרשם למערכת שלנו, הוא מגיע לבחור מערכות מחשוב לחיבור המסכים שבחר לכל מתחם במרכז המסחרי שבאחריותו. מערכות המחשוב מבוססות על מערכות הפעלה ממוחשבות המוכרות לרובכם מעולמות התוכן הפרטיים. לכן, ממשקי ההפעלה יהיו מוכרים לרובכם. אנו נלמד אתכם כיצד להפעיל את המסכים, כיצד לתזמן כל מסך ובכך ליצור הפעלה איכותית על פי מה שאתם מתכננים. מערכות מחשוב של מסכים מטעמנו מיועדות גם לאירועים בודדים וגם להפעלה סדירה במרכז המסחרי בשעות הערב.

מתחייבים לכלי המחשוב הטובים ביותר במרכז הבקרה שלכם

כאשר תפעילו את המסכים ממרכז הבקרה, הדבר יהיה קל ופשוט, ללא דיליי ותוך הגעה לתוצאות מעולות. כאשר המסכים לא מופעלים כבודדים אלא מחוברים אל מערכות מחשוב, רמת ההפעלה תהיה שונה, הקצב שלה יהיה מהיר ומתוזמן על פי מה שאתם זקוקים לו, ותיווצר תשתית וידאו ארט איכותית במלוא מובן המילה. מערכות מחשוב מקצועיות מאפשרות הפעלות מותאמות אישית לאירועים שונים. בדרך זו, המסכים יופעלו בסנכרון שונה ועם תכנים מגוונים לכל מטרה: הפעלת המרכז המסחרי באופן שגרתי מדי ערב, אירוע ייחודי חד פעמי ועוד.

רכישת מערכות מחשוב מתקדמות למסכי לד

ניתן לרכוש מערכות מחשוב למסכים קבועים או ניידים  בכל גודל בחברת וידאו איכותית המתחייבת לתוצאות אופטימאליות עבור המתחם שלכם. השירות כולל הדרכה על המערכות לגבי הפעלתן במרכז הבקרה שלכם. סקנר לייט הנה חברת מומחים עבור מערכות מחשוב אלו ובחוג לקוחותיה נמנות הקבוצות המסחריות הגדולות ביותר בישראל שמפעילות את מרכזיהן עם מסכים מעוצבים. בואו להצטרף גם אתם להצלחה ולהניע תהליכים באתר שלכם באמצעות מסכים דקים המסונכרנים זה עם זה במהלך הפעלתם. מערכות מחשוב מתקדמות יספקו תמורה זו על הצד הטוב ביותר למה שאתם שואפים לו במבנה שלכם. למידע ופרטים נוספים ניתן לפנות לסקנר לייט.