פתרונות הגברה ותאורה למסיבות ואירועים גדולים

באמצעות פתרונות הגברה ותאורה ניתן לשלוט באירוע בהתאם לפעילויות המתהוות במהלכו. היתרון בהסדרת טכנולוגיות אלה בחברת תאורה טמון בכך שאתם מקבלים גם כלי תאורה וגם כלי הגברה שנועדו לעבוד בסנכרון זה עם זה. כאשר מגבשים אירוע מכל סוג שהוא, כינוס, נאומים, מסיבות או אירוע משולב, חשוב לדאוג לעיבוי שלו גם מבחינת סאונד וגם מבחינת תאורה. פתרונות הגברה ותאורה המוצעים במהלך אירוע שכזה הם כדלקמן.

תאורה אדריכלית חכמה לכל רגע נתון באירוע

פתרונות תאורה צבעוניים פירוטכניים לרחבת הריקודים, פתרונות תאורה לבנים לרגעים חגיגיים, פתרונות תאורה לרגעי השגרה באירוע, פתרונות תאורה זזים בזמן אמת יחד עם המוזיקה המנוגנת. כל פתרונות התאורה מבוססים על לד ומעוגנים בתקנים מערביים נגד התחממות, צריכת חשמל גבוהה ועם כל הדרישות הפוטוביולוגיות המצופות. תאורה מסוג זה משרתת כל מארגן או מארגנת אירועים בכל רגע נתון במהלך התהוותם.

מערכות שמע ייעודיות לאירועים גדולים

רמקולים של מיטב הפירמות מגובים במגנטים פנימיים מרובים להשמעה מיטבית. המגנטים מיוצרים על ידי המובילות שביצרניות פתרונות השמע ועל כן הרמקולים עצמם מגיעים לטווח תדרים מאד רחב. בנוסף, מחובר אליהם סאב וופר, רמקול ענק בגודל של חצי מסך פלסמה ממוצע, שקולט את התדרים הנמוכים ביותר ובכך משלים את כלל תמונת הסאונד המתהווה באירוע בכל רגע נתון.

מערכות הגברה ייעודיות לאירוע שלכם

פתרונות הגברה ותאורה צריכים להתאים לכל אירוע באופן ייחודי, אבל כשזה נוגע למערכות הגברה אנו ממליצים על הגברה רב שלבית לכל יזם. למה כוונתנו? הרמקולים לא צריכים להתחבר ישירות למגבר החשמלי, אלא לקדם מגבר לא חשמלי שהוא יתחבר למיקסר האלקטרוני הסופי. שימוש בקדם מגבר מונע מצב של מוזיקה מרצדת בשל תקלות או רעידות בחשמל וגם חוסך באופן משמעותי את השימוש במגבר החשמלי, כשמספיקים סיבובי כפתור מועטים בשביל להגיע לעוצמות גבוהות.

פתרונות הגברה ותאורה מבית סקנר לייט

בחברת סקנר לייט מספקים פתרונות הגברה ותאורה העובדים בסנכרון האחד עם השני. התאורה אלקטרונית ונועדה לעבוד יחד עם המוזיקה המושמעת בזמן אמת. ניתן לשלוט בה באמצעות קונטרולר ייעודי על ידי התקליטן או אחראי הסאונד באירוע. לחילופין, ניתן להפקיד אותו בידיים של מומחה תאורה שיפעיל את האפקטים בד בבד עם פעילות איש הסאונד. בחברת סקנר לייט תוכלו למצוא פתרונות הגברה ותאורה מכל הסוגים המתאימים לכלל האירועים, מאירועים עם תנועה מרובה ועד לאירועים פסיביים מזדמנים או אירועים המשלבים את שני סוגי התרחישים. למידע נוסף, פנו לסקנר לייט!