פתרונות הגברה ותאורה מן המעלה הראשונה לכל אירוע

ארגון אירועים מצריך היערכות בנושא סאונד ותאורה המלווה אותו. ניתן לפנות לחברת תאורה מלווה שתספק את כלל הפתרונות, מתאורה מתוחכמת וצבעונית ועד תשתיות השמעה והגברה מן המעלה הראשונה. היתרון בעבודה מול חברת פתרונות הגברה ותאורה הוא שאתם מקבלים ציוד שנועד לעבודה בסנכרון מלא ללא דיליי. כשרוכשים או משכירים מכשירי תאורה וסאונד שאינם כאלה, ייתכן דיליי (זמן עיכוב קצר) בין רגעי התאורה לרגעי הסאונד. בחברת תאורה אתם מקבלים את האמצעים האידאליים לעבודה משותפת, מה שיוציא את האירוע ללא תקלות ובאופן מרשים במיוחד.

תאורה אומנותית לכל אורך האירוע

בואו ליהנות מתאורה איכותית אומנותית מסוגים שונים, החל מתאורה צבעונית בתנועה, ועד אורות מעומעמים ברמות שונות במהלך הסילבוס. ניתן להסדיר גם מכלול של אורות צהובים ולבנים שינועו או ישנו את הגוון במהלך האירוע, כולל אורות זרקור חגיגיים להעלאת אח"מים, להקות ואישים חשובים נוספים לבימה. כל אטרקציות התאורה הללו מחוברות למערכת מחשוב חכמה שמופעלת באמצעות קונטרולר ידני חכם. ניתן לתת את ההפעלה לתקליטן האירוע או למומחה תאורה שיפעל בסנכרון מלא מולו.

מערכות השמעה איכותיות לאירועים גדולים

ליהנות מרמקולים שיספקו לכם את כלל התדרים במוזיקה המושמעת! ההבדל בין השמעה במערכת רמקולים שכזו לבין השמעה ביתית ואפילו באולפן קטן יורגש היטב. ברמקולים גדולים אלה תוכלו לשמוע את כל התדרים, כולל באסים, תופי בס וקולות מאד נמוכים. הרמקולים מצוידים במגנטים איכותיים במיוחד לקליטת טווח תדרים רחב ומחוברים לרמקול מרכזי סאב וופר שמשמיע את הצלילים הנמוכים ביותר. פתרונות הגברה ותאורה ברמה זו הם שנדרשים לייצג אתכם באירוע משמעותי.

מערכת הגברה לשליטה מלאה בסאונד המושמע

מערכת ההגברה האידאלית והמקצועית ביותר צריכה להתבסס לא רק על מיקסר חשמלי אלא גם על פריאמפ פסיבי. באמצעותו, ניתן לקבל הגברה נוספת וגם להגיע לעוצמות גבוהות כאשר מסובבים מעט את כפתורי המיקסר. בדרך זו טווח ההגברה הכולל שניתן לספק יותר גבוה והדבר גם יוצר חיסכון במשאבי חשמל, הודות לשימוש המופחת במיקסר. האחרון הנו מכשיר רב ערוצי חשמלי המאגד את הרמקולים לקבוצות סאונד ומחלק אותם לערוצים שניתן לשלוט בהגברות שלהם באופן נפרד באמצעות אקוולייזר ייעודי.

פתרונות הגברה ותאורה – חברת סקנר לייט

בחברת סקנר לייט תוכלו להסדיר פתרונות הגברה ותאורה חכמים לכל אירוע. ניתן להתאים אותם על פי הסילבוס המתהווה ומומלץ להפקיד את הפעלתם בידי מומחי תאורה או תקליטנים מקצועיים. למידע נוסף, פנו למומחים של חברת סקנר לייט!