פתרונות תאורה חכמה לאירועים גדולים

תאורה חכמה היא כזו שמתממשקת עם מערכות הגברה ומספקת אלמנטים נעים, מעומעמים ומשני צבעים בקצב המנוגן באירוע. הדבר נדרש בכל מסיבה או אירוע ומתוכנן על ידי חברת הגברה מקצועית המתמחה בנישה זו. מהן אפשרויות התאורה החכמה באירועים ומדוע הדבר כה חשוב? כאשר משתמשים ברחבת הריקודים, כאשר אישים חשובים באירוע עומדים לנאום ובטח כאשר מנחי האירוע מזמינים אותם, לרגעים הללו מתלווה מוזיקת רקע ועמה תאורה חגיגית בהתאם. כל סידור האירוע צריך להיות בהתאם לסילבוס שלו, עם פתרונות תאורה ייעודיים לכל מאורע.

אפשרויות תאורה חכמות

בחברת פתרונות תאורה משתמשים במגוון רחב של אפשרויות על מנת לעבות את האולם בפתרונות מאירים. בשעה שאנשי האולם נמצאים בתנועה כמו ריקוד, קבלת פנים וכדומה, משלבים תאורה זזה עם אלמנטים שינועו על הרחבה, לצד אורות המשנים את רמת העמעום שלהם ואת הצבעים בתוך כל נורה. כאשר מגיעים לרגע מיוחד כמו הזמנת אח"מים לנאום, הכרזה על מתן פרסי הצטיינות וכדומה, התאורה תתחלף ללבנה או צהובה חגיגית שתטיל זרקור על המתרחש על הבימה. במילים אחרות, בכל רגע נתון, יהיה פתרו תאורה חכם שיגבה אותו.

סנכרון עם המוזיקה

היות ותאורה חכמה משתלבת יחד עם המוזיקה המתנגנת ברקע, היא תעקוב אחריה ותתהווה בקצב שלה. התאורה יכולה להיות מופעלת על ידי התקליטן עצמו או על ידי איש מקצוע המתמחה בתאורה לצד התקליטן. חשוב לדאוג שיהיה סנגרון טוב בין הקצב המוזיקלי לבין התהוות התאורה בכל רגע נתון במהלכו של האירוע.

אופן הפעלת התאורה החכמה

התאורה מחוברת למערכת מחשוב חכמה אשר לה קונטרולר שליטה ייעודי. הקונטרולר ידני ומאפשר לשלוט בכל פנסי ונורות התאורה בזמן אמת. פעילות זו יכולה להיעשות על ידי מומחה תאורה או על ידי מי שאחראי על השמעת המוזיקה בזמן אמת, כאמור.

סקנר לייט – פתרונות תאורה חכמים לאירועים

מעוניינים להתרגש באירוע הבא עליכם לטובה באמת ובתמים? פנו לסקנר לייט להסדרת פתרונות תאורה חכמים. באמצעות תאורה חכמה ניתן לעבות כל רגע נתון במהלך האירוע ולהפוך אותו למיצג מיוחד במינו בכל דקה שמתהווה. על פתרונות התאורה תהיה אמונה חברת סקנר לייט שתספק את מקורות האור, תפרט על האפקטים בהם ניתן יהיה לחזות בזמן אמת ותספק את מערכות ההפעלה הממוחשבות הנוחות והמשוכללות ביותר להפעלת הממשקים. לחברה מגוון רחב של פתרונות תאורה חכמים לכל רגע נתון במהלך אירוע, מדקות שגרה ועד לזמני סילבוס מוגדרים היטב.