רצפת לד DMX

סקאנר לייט נחשבת לאחת החברות המובילות בארץ לייצור, לשיווק ולהתקנה של מערכות מקצועיות, מסכי LED ומוצרים מבוססי לד. אנחנו משווקים, מייצרים, מתקינים, מספקים שירות ותיקונים לדבר הכי חם ואטרקטיבי שיש כיום באולמות אירועים, – והוא רצפת לד DMX.

אנחנו משווקים, מייצרים, מתקינים, מספקים שירות ותיקונים גם לרצפות לד DMX – והמיוחד בכך הוא שרצפות לד DMX עובדים לפי פרוטוקול DMX512 הנשלטים במספר פורטים, כשיש שליטה של כל פיקסל בנפרד RGBW .

היתרונות ברצפת לד DMX : עובי הרצפה 8 ס"מ. משקל העמסה מקסימלי למטר מרובע 350 קילו. משקל עצמי – 32 קילו. כיסוי עליון בחומר פולי קרבונט נוגד החלקה בעל תכונות לביטול חשמל סטטי למקרה של משתמשים עם קוצב לב.

מתאים לאולמות אירועים, כנסים, בתי מלון, קניונים ובתי קולנוע רצפת הלדים של סקאנר לייט, היא אינטראקטיבית, משווה לכל אירוע, מסיבה, כנסים ואירועים מראה מגניב, מתקדם והייטקי.

סקאנר לייט, גאים לשווק ולייצר את הציוד המתקדם והמוביל בתעשיית המדיה, וידאו והסאונד, בשילוב של אנשי צוות מקצועיים ושירותיים, אנחנו נותנים לכם את הפתרון הכולל והטוב ביותר לכל הקשור להתקנה, ייצור והחלפת מסכי לד ועוד.

נגישות