שלטים דיגיטליים לפרסום לוקלי

מאז ומעולם מצא בעל העסק שביקש להישאר ברמה הלוקלית – דרכים שונות לנסות ולהתפרסם. הנרטיב של יציאה מתל אביב למושבי השרון, השפלה והצפון כבר אינו כה אפקטיבי כמו בשנים קודמות, שכן רוב ציבור העוסקים בישראל כבר עשה זאת, וגילה שהתחרות נמצאת גם מעבר לתפוח הגדול: גם שם יש מקומונים, עיתונים ב- 800 ₪ למודעת פרסום, ותחרות אגרסיבית עם אנשים שחלקם יושבים טוב יותר מבחינה פרסומית וחלקם, אם נודה באמת, ככל הנראה יותר מוכשרים מהם בתחום מבחינת יכולת מעשית, או יכולותיהם המעשיות של העובדים והשותפים בעסק שהם הקימו.
נשאלת השאלה כיצד לשבור את השוק, וכיצד, על אף המגבלות שלכם הן בתחום הפרסום והן בתחום היכולת – תזכו לחשיפה מרובה ופרנסה מעולה? התשובה היא שלטים דיגיטליים לפרסום לוקלי שישברו את השוק לטובתכם, ללא קשר ליכולת המקצועית בנקודת זמן ההווה, או ליכולות הפרסום שלכם בימי העבר.

השלט הדיגיטלי המרכזי שנתלה בשכונתכם ידאג לכך שהבשורה של העסק שלכם תגיע לכל בית

גם בתים שהתעניינו בתחום אותו אתם משווקים וגם בתים שכלל לא שמעו על התחום הזה ככל הנראה יחלו להתעניין במה שאתם עושים, ויצרו עמכם קשר, כל זאת בלי שלקחתם פעם אחת אימון עסקי או שיעור בקידום אתרים. נכון, במקום זאת הוצאתם לא מעט על שילוט דיגיטלי, אבל זו הוצאה חד פעמית שתמורה רבה מאד בצדה: תמורה שתזכה אתכם באותה רמת חשיפה של מקדם האתרים, ולעתים אפילו הרבה מעבר לכך.

 

החברה שלנו מתאימה לכל עוסק את השלט המתאים לו ביותר

אנו מתאימים את נורות הלד לכל שלט, את אופי השילוט ואת עוצמת התאורה בהתאם לתנאי השטח בהם יוצב השלט, כך שגם נהגים שנמצאים רחוק יוכלו לקרוא מה כתוב שם. אנו נדאג לגודל שלט ראוי ללקוח שהזמין את העבודה על מנת שהחשיפה לה הוא פילל אכן תתגשם ותתממש. אצלנו, השילוט מעוצב על ידי מומחי לד בעלי שם, ובעבר – אם תבדקו, תמצאו לא מעט בעלי עסקים שבזכות זאת נשארו "בעניינים" ואף הגדילו מאד את כוחם העסקי.

פנו אלינו למידע נוסף על שלטים דיגיטליים לפרסום לוקלי בשכונה, במרכז העיר ובכל מקום יישוב אחר!

למידע נוסף מלאו פרטים

נגישות