תאורה חכמה לאולמות אירועים

הכנת הפקת האירוע מתבססת על שלבים רבים. אחד החשובים שבהם הוא תכנון תאורה חכמה. מהי תאורה חכמה ומדוע היא כה חשובה? תאורה חכמה היא לא רק מה שקורה כאשר זזים ורוקדים אלא גם ובעיקר מה שקורה בשגרה. בעתות שגרה יושבים לאכול, יושבים בקהל וצופים בנאומים של אישים חשובים, וההתהוות היא פסיבית. גם אז, בדומה למצבים אקטיביים, התאורה צריכה לשרת את הקהל על הצד הטוב ביותר. כאשר מכריזים על אנשים חשובים שצריכים לנאום ניתן לשים בסביבתם הילה לבנה של תאורה שתחליף את המיצגים הצבעוניים המאירים בזמני הריקודים והתנועה. למעשה, בכל רגע באירוע נדרשת תאורה מסוג אחר. בדיוק לשם כך, חברת תאורה חכמה תספק את פתרונות התאורה לכל רגע נתון בסילבוס המתהווה.

גיבוש פתרונות תאורה חכמה

פתרונות תאורה חכמה מתהווים בהתאם למה שיוצג באירוע ולנקודות שונות בציר הזמן, בהן נדרשת תאורה מסוג מסוים. המיצגים יכללו כל דבר שקשור בתאורה: אלמנטים צבעוניים של לד שיזוזו במהלך האירוע, כולל ברחבת הרצפה או בסמוך לקירות. בנוסף, תהיה תאורת צבע עם רמות שונות של עמעום שישתנו במהלך ההרקדה או בנקודות תוססות אחרות. תהיה תאורה משנת צבעים, יהיה שימוש בהילת אור לבנה או צהובה ברגעים חגיגיים, ועוד. במילים אחרות, ניתן להסדיר שהתאורה תשרת אתכם באופן מלא בהתאם לפעילויות השונות שמתהוות בסילבוס.

סנכרון מלא עם החומר המנוגן באירוע

בין אם זו מוזיקה חיה ובין אם זו מוזיקה מושמעת, מבחינת התאורנים שילוו אתכם, מדובר על חומר מושמע. ככזה, הוא צריך לקבל תאורה חכמה משלו, שתלווה אותו. מתכנני תאורה מקצועיים ימליצו על פתרונות תאורה בכל שלב של השמעה או ניגון מוזיקה על מנת לתת לה קונטקסט קצבי שיתבטא באלמנטים ויזואליים. השליטה יכולה להיעשות בזמן אמת באמצעות קונטרולרים ידניים מקצועיים.

הפעלת התאורה באירוע

כאשר מפעילים את התאורה באירוע, משתמשים כבאמור בבקר ידני, כלומר בקונטרולר. השליטה יכולה להיעשות על ידי התקליטן הממונה, בד בבד עם המוזיקה שישמיע. ניתן גם להפקיד אותה בידיו של מומחה תאורה שעובד בסנכרון יחד עם התקליטן. כך או כך, חשוב שהאדם שמפעיל אותה יהיה מקצוען ויידע לשלוט בה בזמן אמת על מנת להפעיל את אפקטי האור באירוע על הצד הטוב ביותר.

סקנר לייט – תאורה חכמה לכל מטרה

ברת סקנר לייט מספקים תאורה חכמה לאירועים. החברה עוסקת בכל סוגי האפקטים, מאור לד צבעוני ועד הילות לבנות וחגיגיות ומספקת אמצעי שליטה על האפקטים במהלכו התקין של האירוע. למידע נוסף, פנו למומחים של סקנר לייט.