תאורת הצפה חזקה למרחבים גדולים

הארה באור חזק ומציף חלל הזקוק לתאורה חזקה - תאורת הצפה
תאורת הצפה LED חסכונית
תאורת שטיפה - גופי תאורה בעלי עוצמה רבה במיוחד

תאורת הצפה נועדה להארת מרחבי ענק מבחוץ ומבפנים. בשונה מאמצעי תאורה אחרים, עם מעט נורות ניתן להגיע לתוצאת הארה מרשימה במיוחד. תאורת הצפה משתלמת היא כמובן לד. בשונה מתאורות הצפה שהיו נהוגות בעבר, ההתחממות אינה קיימת ובמקומה ישנם תקנים המבטיחים פעילות בטוחה. בנוסף הן חוסכות חשמל באופן ניכר ביחס לכל מערת תאורה אחרת.

על תאורת הצפה

תאורת הצפה ניחנת בתקנים פוטוביולוגיים וכן עומדת בתקנים M79, LM80, EMC, FCC המיועדים לבטיחות המשתמש וסובביו. בשל כך, נחשבת תאורה זו גם לחזקה ואיכותית וגם לבטיחותית. מה המסקנה? נדרשות מעט מאד נורות בשביל להפוך מרחב למואר. מכאן השם "תאורת הצפה" משום שהיא מציפה בתאורה גם את הגדולים שבחללים במינימום משאבים.

תאורה לאולמות ומחסני ענק

במבנים גדולים מאד, בהם התקנת נורה בודדת לא תהיה אפקטיבית, מתקינים תאורת הצפה. תאורות הצפה משמשות אולמות אירועים, ומאידך – מחסני מכירה, מרכזים לוגיסטיים, וכל מקום אחר שהוא גדול, יש בו כוח עבודה רב והוא זקוק לתאורה משמעותית בעלות לא גבוהה.

תאורה לשבילי הליכה

שבילי הליכה גדולים ורחבים זקוקים אף הם לפתרונות תאורת הצפה. בשבילים המוליכים לאולם האירועים, או בגן אירועים שמבוסס על שבילים רחבי יריעה, ישנה תאורת הצפה. ניתן להתאים אותה על פי עוצמות והגעה לרמת התאורה הנדרשת.

תאורה לגינות

גינות ענק, פרקים, גני אירועים, וכל שטח חיצוני אחר המשמש כמקום בילוי ניחנים בפתרונות תאורת הצפה ייעודיים לשטחים חיצוניים. ניתן להתאים את סוגה של תאורת הצפה בהתאם לשטח ולמקומות שמבקשים שיהיו מוארים באופן יחסי.

תאורה לחניונים

תאורת הצפה המשמשת נהגים ובעלי חניונים להתמצאות מרחבית. התאורה מותאמת פיקס לעולם הנהיגה ומספקת רמת הארה טובה שלא פוגעת בכושר הביצוע של נהגים המגיעים לשים את רכבם. ניתן להתאים פתרונות תאורת הצפה על פי סוג הפרויקט הנדרש.

סקנר לייט – תאורת הצפה לכל מטרה

אם אתם זקוקים להארת מבנה או שטח באופן מהיר ולא יקר, תאורת הצפה של סקנר לייט היא בדיור הפתרון עבורכם. התאורה מגובשת במיטב תקני הבטיחות, אינה מגיעה להתחממות כלל ועיקר ומספקת את ההארה הנדרשת לכל מקום, פנימי וחיצוני כאחד. בואו להאיר כל מקום שנדרשת בו תאורת איכות, מחסן עבודה ומכירה, שטח חיצוני כמו גינה או שביל, חניון פרטי ועוד. לפרטים ומידע ניתן ליצור קשר עם סקנר לייט ולממש אפיון מושלם של רכיבי תאורת הצפה ייעודיים למבנים ולשטחים שלכם.