תאורת הצפה למבנים לוגיסטיים ושטחים חיצוניים

תאורת שטיפה - גופי תאורה בעלי עוצמה רבה במיוחד
תאורת הצפה לד
הארה באור חזק ומציף חלל הזקוק לתאורה חזקה - תאורת הצפה

באמצעות תאורת הצפה, ניתן לתת שירות למרכזים לוגיסטיים כמו מחסנים, חדרי עבודה ענקיים, חללי ייצור ואפילו לשטחים חיצוניים כמו שבילי הליכה ורחבות דשא בעלות שטחים גדולים. מהי תאורת הצפה ומה מבדיל אותה מהצבת מנורות רגילה? בגדול, בעוד שמנורות רגילות מיועדות לבתים וחדרים בגודל סטנדרטי, תאורת הצפה גדולה יותר ועוצמתית יותר ועל כן מיועדת להתמודדות עם שטחים יותר גדולים. אשר על כן, נדרשות פחות מנורות מהרגיל על מנת להגיע לעוצמת תאורה משמעותית. בנוסף, בשונה מאולמות אירועים ומקומות ייצוגיים בהם המנורה צריכה לא רק להיות פונקציונאלית אלא גם יפה ויוקרתית, בחללי עבודה ממד העיצוב כלל אינו חשוב, ומבחינת היזם זה כלי עבודה חסכוני מאד מבחינה כספית רק בשל מראהו החיצוני. בפועל, זהו כלי בעל עוצמת תאורה גבוהה המתאימה לעבודה.

הארת חללי עבודה ולוגיסטיקה עם תאורת הצפה

זוהי תאורת הצפה LED אשר מצוידת בתקנים נגד התחממות וצורכת חשמל מועט בהשוואה לנורות גדולות מעוצבות. נדרש חיבור מנורות בטור או בשורה על גבי תקרת החלל הלוגיסטי. למנורות ישנם כני-אורך היורדים ממרום התקרה למטה מרחק של כ- 80 ס"מ ועליהם מותקנות המנורות. עיצוב המנורות דומה לעיצוב אשכוליות על העץ, עגולות, גדולות ובעלות צבע צהוב. ניתן לספק גם תאורת הצפה בצבע לבן. חללי העבודה נהנים מתאורה חזקה המאפשרת עבודה סדירה ובטיחותית במתחם.

הארת שטחים חיצוניים כמו שבילים ורחבות דשא

תאורת הצפה באה ללכדי שימוש גם בגנים, פארקים ושבילי הליכה. מיותר לציין כי דגם תאורת ההצפה שונה וייצוגי יותר. הוא עומד על עמודים המתנשאים מהרצפה ובקצוות שלהם – נורות גדולות ומעוצבות המתאימות לחללי חוץ גדולים. ניתן לבחור את הנורות באתר הדמיית מחשב של חברת תאורת הצפה מקצועית. מדובר על נורות LED לא מתחממות המספקות בטיחות מרבית לעוברים ושבים במקום.

תאורת הצפה של סקנר לייט – חוויית שימוש חסרת תקדים

תאורת ההצפה של סקנר לייט מצוידת בתקני בטיחות פוטוביולוגיים ייחודיים המקנים בטיחות מרבית וחוסר נזק סביבתי. זוהי תאורת הצפה לד אשר ניתנת להתאמה לכל יזם, מעסיק או בעל שטחים פתוחים הנדרשים לתאורה. ניתן לבחור תאורת הצפה בדגמים שונים המתאפיינים בעיצוב שונה ובצבעי תאורה נפרדים. היתרון של תאורת הצפה הוא שהעיצוב שלה בדרך כלל אינו כמו של תאורת אולמות חיצונית ועל כן ניתן לחסוך משמעותית במחיר וגם ליהנות מתאורת עבודה איכותית ברמה גבוהה מאד. למידע ופרטים, פנו למומחים של סקנר לייט!