תאורת לד אדריכלית למסכים ושלטי חוצות

לא יהיה זה סוד לומר כי אחד המאפיינים הבולטים בעיצוב ואפיון מבנה גדול ומרכזי הוא השימוש באמצעי תאורת לד. מהן האפשרויות שלכם בענף? אם זה עתה התחלתם את צעדיכם הראשונים בתיחום התאורה, כאן זה המקום לקבל את כל האינפורמציה לגבי אפשרויות שונות להטמעת לדים לכל מטרה, תאורה פונקציונאלית, כתאורה לצרכי עיצוב ופרסום.

תאורה פונקציונאלית עם לד

תאורת לד שנועדה להארת שטחי ענק. השימוש הוא פנימי ומיועד לאולמות, מחסני ציוד ענקיים וכל מקום שהוא גם פנימי וגם בגודל גדול שדורש תאורה נרחבת בעלות לא גבוהה. תאורה זו נקראת תאורת הצפה, בשל כך שהיא מציפה את המבנים בתאורה מבלי להשתמש בעזרי תאורה רבים, בשל היכולות של המנורה. מנורת הלד היא החסכונית ביותר לפרויקט זה ביחס לכל נורה אחרת, כפי שאתם בוודאי יודעים.

תאורת וידאו להארה חיצונית

תאורה בה משתמשים בשביל להאיר מבנה כדי לסמן שיש בו אירוע, עם לוגו ופרסומים של האירוע. ניתן להשתמש בתאורה זו גם באופן קבוע אם המבנה מיועד לכך. מרכזי קניות ובילוי שנשארים פתוחים עד מאוחר ובתי קולנוע ומרכזי עסקים שהשהות בהם נושקת ללילה, ניחנים בדרך כלל ברשת וידאו שנפרסת על פני כל הקירות החיצוניים שלהם.

תאורת צינור לד להשלמת פרויקט תאורה

צינור לד הוא רכיב דק ובו נוריות המסודרות בשורה. ניתן להטמיע מספר רב של צינורות כאלה וליצור רצף של נוריות. הן נועדו להשלמת פרויקט תאורת לד חיצוני קיים או לשימוש פנימי להשלמת תאורה פונקציונאלית. ניתן להשתמש בהם בפנים גם להשלמת פרויקטים אדריכליים בענף התאורה. לדוגמה, פרויקט אנימטורי לילדים או פרויקט שילוט אלקטרוני פנימי ניתן לעטר בצינורות אלו.

תאורה אדריכלית מבוססת לד

תאורת לד זו מבוססת על אלמנטים שונים שמגובשים יחד לפרויקט תאורה מקיף. ניתן לממש באמצעותה פרויקטים לד לילדים בתוך מבנים, פרויקט שילוט פנימי, להאיר שלטי טיפוגרפיה לא אלקטרוניים של בניינים מסביבם באמצעות לדים, ולממש כל פרויקט לד אחר בעל מספר שכבות. תאורה אדריכלית כוללת בתוכה את כל סוגי הלד שאוזכרו במאמר זה ומגובשת לכדי מוצר אחיד בהזמנתו של הלקוח.

סקנר לייט – תאורת לד על פי הזמנה

אם אתם יזמים המחפשים לעבוד עם תאורת לד מבחוץ ומבפנים, מומלץ לפנות לחברת סקנר לייט ולקבל פתרונות לד מהירים ומעשיים בעלי אימפקט רב. אמצעי התאורה של סקנר לייט מספקים את הפתרון המבוקש על הצד הטוב ביותר ובמינימום זמן התקנה והתנהלות.