תאורת לד להארת מבנים מחברת לד דיגיטלי מקצועית

באמצעות תאורת לד ניתן לספק הארת מבנים מסוגים שונים לכל מטרה. תאורת לד מספקת פתרונות כמו שילוט וטיפוגרפיה ייעודיים או הארת שלטים לא אלקטרוניים עם נורות ייעודיות שיגרמו להם לנוכחות משמעותית בשעות הלילה. ניתן להשתמש בתאורה אדריכלית להפקת פרויקטים מקוריים זמניים המתרחשים בתוך אולם אירועים או בית קולנוע, או להתקין לדים קבועים ללילה על פי הזמנה. מהן האפשרויות שלכם, כיזמים גדולים, להתנהלות עם תאורת לד יוקרתית?

רשת וידאו ענקית המבוססת על לדים

רשת זו מיועדת להארת המתחם מבחוץ. ניתן להאיר כל מתחם: בתי עירייה או מוסדות בצל אירועים מיוחדים, בניינים גדולים על רקע אירועים פרטיים וגם להאיר באופן קבוע מבנים המיועדים להצבת תאורה בלילה. בתאורה מסוג זה משתמשים ברשת וידאו לד קלה לנשיאה והתקנה, בעלת גובה פיקסל של 60 עד 100 מ"מ. התאורה נועדה לכל מקום שזקוק להקפתו בתאורות צבעוניות לכל מטרה, קבועה או במהלך אירוע זמני.

צינורות דיגיטל טיוב להשלמת נוריות קטנות בשורה או טור

דיגיטל טיוב לד נועד להשלמת פרויקט וידאו לד ענק בחוץ או לשילוב במרחב הפנימי בתור שורת נוריות צבעוניות. הנוריות ניתנות לשליטה באמצעות מערכת מחשוב. ניתן להפיק מהם אור בעל מראה קבוע וברור או אור מפוזר לסירוגין. אמצעי תאורת לד אלה נחשבים איכותיים במיוחד ועשירים בכל צבעי התאורה RGB.

תאורה אדריכלית בהתאמה אישית לכל מיזם

יש לכם בבניין שלט גדול ממתכת שאתן מבקשים להאיר בלילה? ואולי שלט אלקטרוני שנדרשת לו הילה של תאורה אדריכלית חיצונית? ישנה פעילות בתוך מבנה בילוי שמבוססת על תאורה? האם המבנה הפנימי זקוק לתאורת שילוט פנימית מפוארת? לכל הפרויקטים הללו מתאימה תאורה אדריכלית ייעודית עם מיטב עזרי הלד. הזמנת פרויקט תאורת לד אדריכלית נעשית על פי צורכי היזם, בהתאם למאפייני התוצר הסופי.

סקנר לייט – תאורת לד בהתאמה אישית לכל מיזם

בחברת סקנר לייט מתמחים בהתאמת תאורת לד על פי סוג המיזם המבוקש. החברה עובדת עם פתרונות לד איכותיים המתאימים לפרויקטים שונים, החל מהצבה בחוץ ועד לפרויקטים פנימיים. בחברה תוכלו לבסס פתרונות תאורת לד שונים לכל מטרה, תאורה פונקציונאלית עם נורות, תאורה דקורטיבית בצבעים, פריסת רשת וידאו לד, שימוש בצינורות נוריות בשורה או בטור, ועוד. החברה משלבת את כל הפתרונות הנ"ל על מנת לייצר פרויקט המתאים לתכנון היזמי שלכם. צרו קשר עם סקנר לייט והתחילו להאיר את המבנה שלכם!