איך נשפר את מערכת ההגברה והתאורה?

הקמת מערכת ההגברה והתאורה עבור אולמות שמחות ובתי קולנוע מצריכה מספר אלמנטים חשובים. הראשון שבהם הוא הגברה רב רובדית מתקדמת המבוססת על רמקולים, בקרי שליטה בסאונד ומגברים המיועדים לחללי ענק. על בסיס הגברה מסוג כזה מפעילים גם אמצעי ויז'ואל מתקדמים כמו רצפות אלקטרוניות צבעוניות ומסכי לד מסוגננים המחוברים אליה.

מערכת הגברה רב רובדית

מערכת הגברה סראונד המורכבת מרמקולים, רסיברים לשליטה על הווליום ומגברים לקביעת רף הווליום מרחוק. סדר הפעולה הוא שימוש במגבר תחילה ולאחר מכן מווסתים את רמת הסאונד באמצעות רסיבר. הרמקולים צריכים להיות שקועים בקירות ובתקרות ובכך מתאימים לשימוש בחללים גדולים ועל הדרך – תורמים למאמץ העיצוב של המקום בכך שלא משפיעים על התהוותו ומפנים את המרחב לאמצעי הוויז'ואל המתקדמים שיבואו בהמשך. מערכת הגברה המאוישת במרכיבים הללו יכולה לשרת חללי ענק, לרבות בתי קולנוע של עשרות אולמות בתוכם, כולל מסדרונות וקומת מסחר.

תאורה ו- ויז'ואל

התאורה הנה תאורת לד מתקדמת המיועדת להארת מרחבי ענק. מבפנים מאירים עם דיגיטל לד טיוב, צינור נוריות קטנות בקרבת הדלת או במרכז החלל. מבחוץ ניתן להשתמש בתאורת פיקסל לד מיוחדת לעיבוי קירות חיצוניים באיורי לד ובגרפיקות מתקדמות. ניתן ליישם גם אנימציות מונפשות באמצעות תאורת פיקסל לד. תאורה זו מתאימה גם לשימוש בתוך המרחב בהתאם לצורך. ניתן גם לעבות את הרצפה בתאורה צבעונית ותוססת וגם להשתמש באלמנטים חד גוניים על גביה המבוססים על אורות לד.

בחירת מערך התאורה וההגברה המתאים עבורכם

על מנת לבחור את מערך התאורה וההגברה המתאים ביותר עבורכם, מומלץ לפנות לחברה המתמחה בתשתיות אלה עבור אולמות ובתי קולנוע. בחברה זו תוכלו לקבל את כל המידע הנדרש על שיפור מערכת ההגברה והתאורה או התקנת מערכת ראשונה במבנה חדש. החברה חולשת על סוגים שונים של רכיבי הגברה ותאורה בהתאם לצרכים שלכם ותוכל להתאים את התשתיות המושלמות לכל מבנה. החברה עוסקת באיוש מבנים בתאורה חכמה מבפנים ומבחוץ ומסתייעת במערכות הגברה מן השורה הראשונה למרחבי ענק. חפשו את המוצרים המובילים למרחב שלכם באתר שלנו ובצעו הזמנה בהתאם לצורך. מומלץ לפנות אלינו ולשאול שאלות על המוצרים השונים בטרם תגבשו החלטה סופית.

למידע נוסף מלאו פרטים