מהי תאורה חכמה?

תאורה חכמה היא תאורת LED המסייעת בעיבוי מרחבים גדולים הן מבחוץ והן מבפנים. השירות מיועד לכל מרחב שזקוק לתאורה מתקדמת כחלק מהעיצוב שלו: קירות של קניונים ובתי קולנוע, אולמות שמחות ואפילו קירות כניסה לגני אירועים ולמתחמי אירועים חיצוניים באופן כללי. תאורה חכמה מבוססת על מספר סוגי נורות שמאד מומלץ להכיר.

נורות דיגיטל טיוב לפנים המבנה

דיגיטל טיוב היא צמה של 4-5 מנורות לד. לרוב, נהוג לרכוש צמות אלחה במאות יחידות על מנת לעבות כל אולם או בית קולנוע או כל מבנה פנימי אחר. העיבוי נעשה על התקרה, באמצעות תליית צינור התאורה, ואז צביר נורות דקיק אך עשיר בהפצת אור – נהיה לכם לעזר באותו המקום. דיגיטל טיוב ניתן ואף מומלץ להתקנה ליד דלתות, ליד מסכי קולנוע, ואפילו כתאורה עיקרית בחדרים מרכזיים בקנה מידה קטן. דיגיטל טיוב לד יכול לשמש גם כתאורת חדרים ענקיים באמצעות רכישת כמות יחידות גדולה של צמות תאורה.

נורות פיקסל לד לעיבוי כללי של קירות המבנה

נורות המייצרות את החלק הארי של עיצוב המקום. הן מתאימות גם לשילוב פנימי וגם לחיצוני. מדובר על צביר נורות גדול שיוצר מיצג גראפי צבעוני או צבעוני אנימטורי בעל כושר תזוזה. ניתן לרכוש גם כיתובי פונטים זזים בהתאם להזמנתכם. פיקסל לד זו הדרך המהירה ביותר לעצב אולמות ומבנים דקורטיביים ולהפוך אותם לגן עדן עיצובי בעת רדת החושך.

תאורת הצפה למשרדים ולמפעלים

תאורה המתאימה להתקנה בחדרי הנהלה ובחדרים תפעוליים. משתמשים בנורות תאורת הצפה גם במפעלים ובמשרדים. התאורה הנה צביר נורות בצורת תפוחים עגולים המגשימים עבור המשתמש אור לבן DAY LIGHT. נהוג להשתמש במספר נורות כאלה לעיבוי חללים שלמים בפריסה רחבה.

בחירה מעשית של תאורה חכמה

בחירת תאורת לד חכמה ניתנת למימוש באמצעות הדמיית מחשב. נורת לד היא אחד מאמצעי התאורה היותר מעשיים כיום ובאולמות שמחות ובתי קולנוע ניתן להשתמש בתאורה זו באופן עיצובי במיוחד. הבחירה נעשית באמצעות הדמיית מחשב בה ניתן להתחקות בקלות אחר עיצובי האור הנדרשים. מומלץ להיוועץ עם נציגי החברה בטרם בחירתכם על מנת להבטיח את רכישת המוצרים המתאימים ביותר לעיצובים ולתמורות שביקשתם מבחינת רמת הפצת האור. כאן דואגים שתקבלו בדיוק את תשתיות התאורה המתאימות עבורכם.

למידע נוסף מלאו פרטים