מהי תאורת לד?

תאורת LED היא תאורה המבוססת על אור חשמלי במקום אור להט. אור כזה אינו מצריך החלפה של תשתיות תאורה, שיכולות להיות שמישות באופן קבוע במרחב וקצב הבלאי שלהן הוא כמו של כל מוצר חשמלי אחר, בשונה מנורת להט שמתבלה בהתאם לקצב קריעת חוט ההולכה. כאן, במקום חוט ישנו מעגל חשמלי שמייצר את האור ישירות. תאורת לד יכולה להגיע במספר תצורות כשהיא מועמדת להתקנה באולמות ובקולנועים.

דיגיטל טיוב לד

צינור אור לד דיגיטלי המבוסס על חיבור של נורות לד במקביל. לחיצה בודדת על המתג מדליקה את כל הנורות שנמצאות בשורה אחת על גבי התקרה. נהוג להטמיע צמות נורות כאלה בסמוך לדלתות ולמפתנים ובקרבת מסכי ההקרנה בקולנוע.

תאורת פיקסל לד

תאורת החיצון של בית הקולנוע או האולם, זו שגורמת לקירות החיצוניים של המבנה לבלוט בלילה. על תאורה זו ניתן לייצר אנימציות זזות, פונטים בשפות שונות שזזים ומתחלפים בכיתובים אחרים ומגוון רחבה של צבעים והנפשות בקנה מידה גדול, מהם ניתן ליהנות בעיצוב חוץ.

תאורת הצפה

תאורת הצפה היא תאורה לבנה המורכבת ממספר גדול של נורות לד. משתמשים בה למשרדים ולחדרי הנהלה שונים בתור תאורה עיקרית אבל גם במרחבים ציבוריים בהם מסתובבים לקוחות באולמות שמחות ובבתי קולנוע נהוג להציב תאורה זו. תאורת הצפה פופולרית מאד גם במפעלים. היא אינה מתחממת ומבוססת כולה על לד לבן. ניתן לשלוט בכל נורות התאורה או בחלקן על פי מיקומן, עם חלוקה מתאימה לאזורי הפעלה.

בחירת תאורת לד מתאימה למבנה שלכם

היוועצו עמנו לקראת בחירת דגמי תאורת לד מושלמים לפעילותכם. השירות שלנו כולל הצגת דגמים שונים של תאורת לד ובחירתם. אנו מתמחים במגוון של תאורות לד, חלקן צבעוניות וחלקן לבנות המתאימות למשרדים ולחדרים רשמיים. אנו עוסקים בהתאמת תאורות לד לכל מטרה, החל מאבזור בתי קולנוע ואולמות שמחות ועד לאבזור המרחב החיצוני של אזורים אלה וחדרי עבודה והנהלה רשמיים במתחם. למידע נוסף, גשו לאתר שלנו ובחרו דגמי נורות לד המתאימים לאפיון שלכם. השרות כולל הובלה והתקנה, כולל הסבר על הפעלה יעילה של המוצרים והמלצות להפעלה מקצועית וחסכנית כאחת, שתסייע לכם ליהנות מהתשתיות החדשות באופן מובהק.

למידע נוסף מלאו פרטים