סוגי מסכי לד נפוצים

מסכי לד לאולמות ובתי קולנוע מהווים תשתיות עיצוביות מן המדרגה הראשונה. מסכי לד יכולים להיות מוצבים על קירות ועמודים ולהיות מופעלים בעת ובעונה אחת על ידי מנגנון שליטה מרחוק. ניתן גם להציב מסכים גמישים, כלומר מסכים שניתן לשנות להם את הצורה ולהפוך אותם לכזו שאינה בהכרח מלבנית. עוד אפשרות היא להטמיע מסכי לד על גבי רצפת האולם או בית הקולנוע.

מסכי יד ישרים להפעלה מרחוק

מערך מסכי לד להפעלה מרחוק. הם מופעלים באמצעות שלט מתקדם וייעודם הוא לספק תכנים ויזואליים באזורים נרחבים בתוך המבנה. מסכים אלה קלים מאד להפעלה וניחנים בביצועים מן המעלה הראשונה: ריפרש רייט גבוה, רזולוציות 4k ו- 8k וטכנולוגיית הפצת אור מתקדמת המאפשרת להציג אותו באופן ברור גם בחדרים חשוכים וגם בחדרים מוארים. הדבר מאפשר לכם גמישות בהפעלת המנורות בחדר משום שהמסך תמיד יציג תמונה אופטימאלית ברמה חסרת תקדים.

מסכים גמישים לחללים פנימיים וחיצוניים

מסכי לד שניתן לקפל ולהגמיש לצורות שונות שאינן בהכרח מלבניות. המסכים מתאימים להטמעה על קירות בתצורות שונים שאינם בהכרח בצורה ישרה וניתן להשתמש בהם גם על משטחים עגולים או עקומים לחלוטין בהתאמה מלאה. המסכים מתגמשי בקלות וניתנים להשבה לצורה ישרה ללא קושי.

מסכי לד DMX לרצפה

מסכי LED המיועדים להצבה על גבי הרצפה. הם יכולים ליצור תפאורה חד גונית בהירה בסגנון של משטחי ריקוד אלקטרוניים או להציג מידע ויזואלי וידאופוני מלא הכולל סרטונים והדגמות. משתמשים ברצפה זו בדרך כלל על מנת להציג צבעים בהירים בכדי להשביח את התאורה והתפאורה של החדר דרך הרצפה.

התאמת מסכי לד למרחב שלכם

התאימו מסכי לד רלוונטיים למבנה שלכם באמצעות הדמיית מחשב מקצועית של חברת השכרות ורכישות מסכים. החברה מעמידה לרשות בתי קולנוע ואולמות את מיטב העזרים הוויזואליים האלקטרוניים המסייעים להשביח את העיצוב של כל מבפנים ומבחוץ. בנוסף, ניתן להשתמש במסכים להצגת מידע ויזואלי כהכנה לצפייה בסרט כלשהו בבית קולנוע או כפרסום לסרט עתידי. למידע נוסף על מסכי לד נפוצים ניתן לפנות לחברה לשיווק והשכרת מסכי לד מן המעלה הראשונה. בחברה יוכלו לייעץ לכם לגבי המפרט הטכני של מסכי לד אשר רלוונטי לפעילות שלכם.

למידע נוסף מלאו פרטים