שליטה אלחוטית במסך לד

מסכי לד לחנות
מסך לד ענק - בית גראף

יש לכם מסך לד בבית או בעסק? רוצים להקל על עצמכם ולשלוט במסך הלד בצורה נוחה וקלילה? שליטה אלחוטית במסך לד בעזרת מספר פתרונות יכולה לתרום ישירות במקרים אלו.

מסכי לד נכנסו לחיינו במהירות והיום אנו רוצים את מסכי הלד במקומות רבים כגון בתי עסק, מסעדות, בתי מלון ואפילו בתים פרטיים. מסכי הלד פופולריים מאד בעיקר בזכות העובדה שהם יכולים להגיע לרמה של בהירות מאד גבוהות המשפרים את איכות הצפייה וכן, בזכות העובדה שמסכי הלד נחשבים זולים יותר מטכנולוגיות אחרות. 

מהי שליטה אלחוטית במסך לד?

מסכי לד מגיעים במגוון סוגים כאשר לכל סוג יש יכולות אחרות ומטרות אחרות אשר לשמה הוא נועד. כך למשל, אם תרצו להתחבר למסך הלד באופן אלחוטי ישנן מספר אפשרויות שתוכלו להיעזר בהן:

  1. חיבור עם שלט
    מסכי לד מתקדמים וטכנולוגים רבים כוללים אפשרות של שלט רחוק העוזר לשלוט במסכי הלד באופן אלחוטי. לרוב מסך הלד מגיע עם שלט, במקרה אחר, ניתן לרכוש שלט אוניברסלי אשר יוכל לתת מענה לשליטה במסך הלד. 
  2. חיבור עם בלוטוס
    כמו בכל מכשיר דיגיטלי, גם מסכי הלד מגיעים עם אפשרות להתחבר לבלוטוס. טכנולוגיית הבלוטוס עוזרת להתחבר ולהתממשק עם מסך הלד במרחק של עד כמה מטרים (בערך 10 מטרים). היום יש חיבור בלוטוס למסכי לד שונים כמעט בכל הסוגים. 
  3. חיבור עם קונסולה
    אפשרות נוספת שקיימת לשלוט בצורה אלחוטית במסך הלד היא חיבור שלו לקונסולה ייעודית. קונסולה ייעודית תאפשר להתחבר ולשלוט מרחוק במסך הלד וכן תאפשר להעביר קבצי מדיה, סרטונים, טקסטים, תכתובות ועוד. 

השיקולים החשובים בבחירת מסכי לד

כמו כל רכישה גדולה גם כאשר בוחרים מסכי לד חשוב לקחת בחשבון מספר דברים על מנת לוודא שהמוצר אכן איכותי וישרת אתכם בצורה יעילה לטווח ארוך כגון:

  • התאמת המסך לחלל בו ממוקם מסך הלד:
    אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות כשבוחרים מסך לד הוא לבדוק שגודל מסך הלד תואם לחלל בו מסך הלד ממוקם. חללים קטנים או צפופים יכלו בדרך כלל להכיל מסכים קטנים ואילו חללים גדולים ואירועי חברה יוכלו להכיל מסכים גדולים יותר.
  • איכות הצפייה
    מאחר ומסך לד אמור לתת לנו אפשרות צפייה במסך, חשוב מאוד לבחון את האיכות של הצפייה בו. כאשר אתם בחנות, תוכלו לבדוק את האיכות תוך צפייה במסך ולקבל החלטה. אם אתם עושים הזמנה אונליין, חשוב לבדוק ביקורות ותגובות על המוצר מלקוחות שכבר רכשו אותו והשאירו ביקורת באינטרנט.  
  • עוצמת שמע
    גם פה, מלבד איכות הצפייה במסך, נרצה גם שאיכות השמע תהיה גבוהה ותאשר לנו לשמוע בזמן הצפייה באיכות טובה ונוחה לאוזן. ניתן לבדוק את איכות השמע לפי הנתונים הטכניים של המסך וכן, לבצע בדיקה ידנית והפעלה של המכשיר.
  • תחזוקה שוטפת
    מסכי לד הם מוצרים רגישים ולכן חשוב לשמר את היכולת שלהם. כאשר בוחרים מסכי לד חשוב לבדוק האם יש אחריות על המוצר, האם יש טכנאי במקרה של תקלה, למי פונים במקרים חריגים וכדומה.

 

למידע נוסף מלאו פרטים