מדוע משתלם לרכוש שלטי לד?

מסך לד בצורה מיוחדת
מסכי לד לקולנוע

שילוט לעסקים תורם ישירות בשיווק ופרסום העסק, אחת האפשרויות הבולטות ביותר היום הוא שלטי לד הפועלים באמצעות נורות לד ונשלטים על ידי תוכנה במחשב או באפליקציה יעודית. אז מדוע משתלם לרכוש שלטי לד? מה היתרונות בשלטי לד? כל התשובות בהמשך הכתבה.

שלטי לד הם בעצם שלטים הפועלים באמצעות נורות לד, בדרך כלל נשלטים על ידי תוכנת מחשב כאשר התפעול שלה פשוט מאוד ונחשב לידידותי מאוד לעבודה שוטפת. לשלטי לד ניתן להכניס חומרים פרסומיים, חומרי מדיה, צבעים שונים ועוד.  

יתרונות שלטי לד

שלטי לד לעסקים כוללים יתרונות רבים, להלן היתרונות העיקריים בשלטי לד לעסקים:

  1. הגברת תשומת לד – שלטי לד הממוקמים במיקום אסטרטגי, גבוה ובולט לעין הם שלטים שקשה להתעלם מהם. העין שלנו מגיבה לתזוזות ולצבעים חזקים ולכן שלטים עם סרטונים, צבעים והרבה תזוזות יגבירו את הסיכויים שלקוחות פוטנציאלים יחשפו לעסק.
  2. ביצוע שינויים בקלות – אחד היתרונות החשובים ביותר שיש בשלטי לד הוא האפשרות של ביצוע שינויים בצורה פשוטה ומהירה. מסכי הלד הם מסכים אלקטרוניים הנשלטים על ידי תוכנה. רוצים לשנות טקסט? רוצים לחדד מסרים שיווקיים? שינוי של תוכן וטקסטים בשלטי הלד הוא פעולה פשוטה שלאחריה ניתן להמשיך לעבוד רגיל. 
  3. שליטה בכמות התוכן – מאחר ושלטי לד הם שלטים אלקטרוניים ודיגיטליים ניתן להוסיף כמות תוכן גדולה דרך התוכנה וכך להעביר יותר מסרים ללקוחות פוטנציאלים. שימו לב כי כמות תוכן גדולה מדי תגרום לפעולה הפוכה ולכן חשוב לשלב כמות תוכן גדולה אך לא ליצור עומס וריבוי מסרים. 
  4. מואר בלילה – שלטי לד כוללים אפשרויות תאורה רבות והם יכולים לעבוד כל הזמן אפילו בשעות הקטנות של הלילה. שלטי הלד שמוארים בלילה יבטיחו המשך חשיפה לכמות לקוחות פוטנציאלית גדולה.
    עסקים רבים הפתוחים בעיקר בלילה עושים שימוש רחב באפשרוית הרבות של שלטים אלה וחושפים את העסק בצורה מיטבית גם אם אינם נמצאים במקומות מרכזיים ומוארים. 
  5. עמיד בפני נזקי מזג אוויר – שלטי לד בדרך כלל ממוקמים באזורים תחת כיפת השמים והם חשופים למזג אוויר קשה כגון – סופות, גשמים, לחות וכדומה. שלטי לד עשויים מחומרי גלם איכותיים ומבטיחים עמידות של השלט גם במזג אוויר קיצוני. 

קיימים יתרונות רבים ואפשרויות רבות המשתלמות מאד בכל נושא שלטי הלד. היום רואים שימוש גובר בשלטים בקרב עסקים, חברות וארגונים בגדלים שונים. ההבנה היום ששילוט לד לעסקים הוא דבר כמעט חובה התורם ישירות לעסק וחלק בלתי נפרד מתהליך הפרסום של העסק. 

איך נבחר שלטי לד?

הדבר הראשון שיש לבדוק כאשר מגיעים לבחור שלטים הוא האם אנו צריכים שלט פנימי או חיצוני. השלטים הפנימיים בדרך כלל מופיעים עם פחות מסרים שיווקים והם כוללים תוכן הסברתי או מיתוגי ואילו השלטים החיצוניים אמורים להופיע עם מסרים שיווקים ולעודד אנשים להגיע לעסק. 

כאשר בוחרים שלטים חיצוניים חשוב לבדוק מספר פרמטרים:

  • עמידות השלט – אחד הדברים החשובים ביותר הוא להבטיח שהשלט ימשיך לעמוד גם במזג אוויר קשה ולא יפול או יפסיק לעבוד כאשר יש רוחות וכדומה. בחרו שלטים עם חומרי גלם איכותיים, בדקו את עמידות החומרה התוכנה והאטימות של השלט
  • מיקום השלט – על מנת להבטיח שהשלט אכן יהיה בולט ואכן יופיע בפני כמות גדולה של אנשים נרצה למקם את השלט באזורים אסטרטגיים כגון כבישים מרכזיים, צמתים גדולות, מרכז מסחרי, חזית העסק וכדומה.
  • התאמת השלט – דבר נוסף שחשוב לעשות בעת בחירה של שלטי לד הוא הנושא של התאמת השלט. בדוק איפה השלט אמור להתמקם יש לוודא שגודל השלט אכן תואם למיקום שלו.
    שלטים פנימיים בדרך כלל קטנים או בינוניים ואילו שלטים חיצוניים בדרך כלל גדולים יותר ובולטים יותר. 

לסיכום

שלטי לד לעסקים הם מוצר פרסומי ושיווקי לכל דבר. את השלטים חשוב למקום במקומות אסטרטגיים ומלאים באנשים על מנת להבטיח חשיפה גדולה ככל שניתן לעסק. על מנת ליצור תוכן איכותי שאכן מצליח להביא אנשים חשוב להיות יצירתי, לחשוב מחוץ לקופסא ולעשות דברים באופן ייחודי. 

למידע נוסף מלאו פרטים