טיפים חשובים לפני שמתקינים שילוט דיגיטלי לעסק

מסך לד בצורה מיוחדת
מסכי לד לקולנוע

שילוט דיגיטלי לעסק הוא בעצם אזור המבליט וחושף את העסק שלכם לקהלים גדולים יותר, שילוט דיגיטלי לעסק הוא אמצעי מיתוג ופרסום לכל דבר אשר הפך לפופולרי לפני המון שנים עד היום ולכן חשיבותו משמעותית מאד ודורשת השקעה ומחשבה רבה.

אז מהם הטיפים הטובים ביותר לפני שמתקינים שילוט דיגיטלי לעסק? מה חשוב לדעת לפני התקנה של שילוט לעסק? המשיכו לקרוא לכל הטיפים והתשובות.

הדברים החשובים בעת התקנת שלטים דיגיטליים לעסקים

1. תאורה על השלט 

שילוט לעסק יכול להגיע במגוון סוגים רבים של שלטים. כאשר מדובר על שילוט דיגיטלי, השלט לרוב מואר מעצמו באופן אוטומטי המוגדרת דרך מחשב או לוח בקרה, דבר המאפשר יתרונות רבים ופחות זמני עבודה. תרצו להגביר את הסיכויים שאנשים יראו אותו גם בשעות הלילה שאין הרבה אור. שילוט לעסק עם תאורה יבטיח חשיפה לעסק גם בשעות הלילה.

2. גובה השלט
על מנת להבטיח שכמה שיותר אנשים ולקוחות פוטנציאליים יחשפו לשלוט ואכן יראו את המסרים בו נרצה לבחור בשלט הממוקם גבוה ובמקום שרואים אותו מרחוק. ככל שהשלט יהיה גבוה יותר כך ראו אותו ממרחקים.
חשוב לדאוג שהשלט ימוקם במיקום אסטרטגי עם תנועה של אנשים. במידה והשלט של העסק ימוקם במקום עם מעט אנשים ומעט תנועה, לא נחשוף את העסק לכמות גדולה של אנשים. נרצה שהמיקום יהיה במקום מרכזי עם אנשים רבים כגון כבישים מרכזיים, חזית העסק, צמתים גדולים ועוד.

3. מסרים שיווקים 
יש לכם שילוט לעסק שהרבה אנשים נחשפים אליו? מעולה! זכרו להוסיף מסרים שיווקים על גבי השלט. מסרים שיווקיים יעודדו אנשים להגיע לעסק, יחשפו לקוחות פוטנציאלים למותג ויעזרו להביא עוד ועוד לקוחות לעסק. היתרונון ששלט דיגיטלי נותן הוא האפשרות להחליף או לחדד את המסרים השיווקים באופן מהיר ופשוט מאד לתפעול.
כמו שהוספנו מסרים שיווקים כדי לעודד אנשים להיכנס לעסק כך חשוב מאוד להוסיף את שם העסק והכתובת שלו בצורה בולטת לעין. אנשים רלוונטיים הנחשפים לשלט ורוצים להגיע לעסק יחפשו כתובת או את שם העסק על מנת להגיע אליו.

4. חומרי גלם 
זה אולי נשמע קטנוני אך בחירה של חומרי גלם איכותיים לשלט יבטיחו שבזמנים של גשם, סופות ומזג אוויר חריג השלט ימשיך לעמוד ולא ישבר או יפול. עוד דבר שחשוב לזכור הוא כאשר מדברים על חומרי גלם של שלט דיגיטל, ישנם חומרים נוספים המחייבים התייחסות כגון תוכנה וחומרה אשר חייבים להיות מעודכנים ואיכותיים ברמה גבוהה על מנת להבטיח תפעול ומשך עבודה לזמן ארוך.

5. סביבת השלט 
גורמים נוספים אשר חייבים לקחת בחשבון כאשר מתקינים שילוט דיגיטלי לעסקים הוא הנושא של מיקום וסביבת השלט. מאחר ושילוט דיגיטלי הוא בעצם מכשיר אלקטרוני, חשוב לוודא שממקמים אותו בסביבה נכונה עם קירבה לשקעי חשמל, עדיפות להתקין רחוק ממקור מים ובאופן כללי, להבטיח שאנו מתקינים אותו במקום מתאים וקרוב לכל האזור הנלווה שצריך.

לסיכום

בחירה של מסכי לד צריכה להיות בחירה חכמה עם מחשבה ולעיתים גם יצירתיות. שילוט דיגיטלי לעסק משמש עסקים רבים ותורם באופן ישיר לכל תהליך הפרסום של העסק. עומדים לבחור שילוט לעסק? עקבו אחר הטיפים למעלה ותבטיחו בחירה נכונה.

למידע נוסף מלאו פרטים