איך בוחרים תאורת לד?

מומלץ לבחור תאורת לד בהתאם ליעוד שלה. תאורת לד יכולה לשמש לעיבוי קירות מבחוץ, לעיבוי קירות מבפנים, לעיבוי תאורת התקרה הכללית ואפילו לעיבוי עיצוב המרצפות הפנימיות. כיצד בוחרים תאורת לד שתתאים למטרות שלכם? בואו למצוא את נוסחת תאורת הלד המושלמת עבור כל סוג של מבנה.

תאורת לד לפנים המבנה

לפנים המבנה מתאימים סוגים רבים של תאורות לד. הראשון הוא תאורת תקרה בסיסית מעוצבת. אנו ממליצים על צינורות דיגיטל לד, או באנגלית דיגיטל טיוב לד. צינורות אלה מבוססים על צמה של כ- 4-5 נורות ונהוג לרכוש אותה בעותקים רבים מאד על מנת לעבות תקרה של חדר שלם. ניתן גם לרכוש בכמות מצומצמת ולעבות בקרבת מסכי קולנוע, ומפתני דלתות. שיטת רכישה זו היא שנהוגה בדרך כלל עם רכיבי תאורה אלה. אפשרות שניה לעיבוי פנים המבנה היא להשתמש בפיקסל לד, עיבוי קירות כללי מעוצב וצבעוני, עם אנימציה וצורות טיפוגרפיות (פונטים) שונות. ניתן לרכוש גם תאורת הצפה למחסנים, חדרי משרד וחדרי תפעול שונים במרחב שלכם. זוהי תאורת מנורות לד בצורת תפוח עגול המפיצות אור לבן DAY LIGHT.

תאורת לד לקירות החיצוניים במבנה

עבור הקירות החיצוניים של המבנה מתאימים מסכי לד גמישים שניתן להשכיב על כל משטח ולמתוח אותם בהתאם לצורה המבוקשת. ניתן גם להשתמש בתאורת פיקסל לד להצבה על גבי קירות חיצוניים על מנת להקרין גרפיקה אנימטורית זזה, טיפוגרפיה של פונטים וכל אלמנט אחר שיש לו צבעים והוא בעל כושר תזוזה. תאורת לד לקירות חיצוניים נחשבת דרך עיצוב ייחודית עבור בתי קולנוע ואולמות שמחות על מנת לגרום לסקרנות מבחוץ מעוברי אורח. שיטת שיווק זו עדיין נפוצה בעידן האינטרנט ובתחום הקולנוע והבידור משתמשים בה כיום ביתר שאת.

הזמנת תאורת לד מתאימה

הזמנת תאורת לד מתאימה ניתנת ליישום קל ופשוט באמצעות הדמיית מחשב של חברת תאורה מקצועית למרחבים גדולים. החברה מתמחה בהתאמת מסכי לד ותאורות מתקדמות ותהיה לכם לעזר רב לגיבוש מערך הלד המתאים לכם ביותר. ניתן ואף מומלץ לפנות למומחי החברה ליציאה לתהליך ברגל ימין על הצד הטוב ביותר עבורכם בבחירת המוצרים הנדרשים להארת המקום.

למידע נוסף מלאו פרטים