מסכי לד שקופים לאירועים עם דיגיטציה לצרכי פרסום

מסכי לד שקופים, כמוהם כקירות מסך. עוברי האורח והצופים השונים מתקשים להבין שמדובר על מסך צמוד קיר, משום שבהיעדר המסגרת השחורה שלו הוא נראה חלק אינטגרלי ממנו. לשם מה משמשים מסכי לד שקופים? משתמשים בהם באולמות אירועים ובמתחמי בילוי הקשורים לטכנולוגיה, כמו למשל אולמות קולנוע ברחבות החיצוניות. המטרה שלהם היא גם מסחרית, להציג מיצגים הקשורים למתחם או לעסק שהסדיר אותם, גם למתן חסויות ממממנים שונים וגם להצגת תוכן ממשי כמו סרט או הופעה.

הסדרה ראשונית של מסכי לד שקופים

חשוב לדאוג לבחור מסכי לד שקופים מטעם חברה המתמחה במסכים. חשוב לעשות זאת בהשכרה, שכן נדירים הן הפעמים שתזדקקו למסכים אלו ורכישה שלהם עשויה להיות יקרה לא רק במחיר אלא גם לתחזוקה השוטפת. בחברת השכרת מסכי חד שקופים ידאגו להתקנה, מתן הדרכה על השימוש במוצר ופירוק המוצר מהפרזול שלו ברגע שתצטרכו להחזיר אותו לשורותיה.

בחירת מסך גדול – יתרון לקהלי היעד הגדולים

בחירת מסכי לד שקופים המיועדים לשרת קהלי יעד גדולים – מומלץ להסדיר עם דגמים גדולים. דגמים גדולים מאפשרים לקהלי יעד רחבים לצפות בתוכן שעל גבי המסך ובכך להנגיש בקלות גם את הנעשה באירוע וגם את הפרסומות והחסויות השונות. מסך גדול מאפשר גם להקרין סרטים ברחבות מרכזיות באיכות שלא נופלת מקולנוע כלל ועיקר.

בחירת רזולוציה ביחס ישר לגודל המסך

אם FHD נחשבת רזולוציה גדולה לשימוש ביתי, לא כך כשמדובר על מסכי לד שקופים לאירועים וצמתים מרכזיים. מסכי לד שקופים בגודל זה בקושי יוכלו להכיל רזולוציה מסוג זה ועשויים להציג תמונה מטושטשת. בדרך כלל, הסדרת מסכי לד שקופים בגודל של קולנוע תצריך רזולוציית 8k לפחות בעוד מסכים בגודל רבע מכך, שהם העיקריים שמושכרים, יצריכו 4k בשביל להציג תמונה גדולה וברורה לעין, ללא טשטוש.

הסדרת המסכים באחריות – תכונה חשובה שאין להקל בה ראש

כפי שציינו בפתיחת דברינו, חשוב לבחור בחברה שלא מספקת רק את ההשכרה, אלא ממש את הנגשתם של מסכי לד שקופים. הנגשה זו כוללת התקנה, הברגה של המסכים לפרזול, הדרכה אודות השימוש בהם, ופירוק המסכים כאשר אינכם זקוקים להם ועליכם להחזירם לשורות החברה. התנהלות עם חברה כזו מקלה מאד את הנגישות שלכם למסכי לד ומאפשרת לכם להציג בקלות וביעילות רבה את התכנים הנדרשים על גביהם. הדבר מתבצע ללא ביורוקרטיה או לוגיסטיקה מוטרפת, ונעשה ביעילות רבה.

למידע נוסף מלאו פרטים